Site icon IAS

לקוחות מסטרקארד ישראליים ייהנו מחיבור Wi-Fi חינם בבריטניה

מחזיקי כרטיסי מסטרקארד ישראליים המבקרים בבריטניה יוכלו לקבל גישה לחיבור Wi-Fi חינמי ביותר מ-22,000 נקודות חמות ברחבי בריטניה, שיספקו להם חיבור אוטומטי לאינטרנט מהיר ואמין באמצעות The Cloud. מסטרקארד הכריזה על השקתה של אפליקציה סלולרית – MasterCard London Wi-Fi – אשר תאפשר ללקוחות בינלאומיים להישאר מחוברים במהלך שהותם בבריטניה.

 

מחזיקי כרטיסי אשראי של מסטרקארד יכולים להוריד את האפליקציה, אשר פותחה על ידי The Cloud, ישירות באתר: . האפליקציה תאפשר להם לבדוק מיילים, לגלוש ברשתות חברתיות או להשתמש בכל שירות מקוון אחר חינם, ללא צורך להשתמש בחבילת גלישה בחו״ל.

 

״מרבית הלקוחות שלנו נוסעים לחו״ל, בין אם לרגל עסקים ובין אם לטיול והם רוצים להיות מסוגלים לקבל גישה לאינטרנט בלי לשלם על כך כסף רב״, אמר אנדרס המברגר, מנכ"ל מסטרקארד ישראל. ״מסטרקארד תמיד עמדה בחזית החדשנות והמסחר במובייל, ומספקת שירותים איכותיים למחזיקי כרטיסי מסטרקארד בכל רחבי העולם״.

 

כדי לקבל גישה ל-Wi-Fi, בעלי כרטיס מסטרקארד חייבים להוריד את האפליקציה MasterCard Wi-Fi דרך האתר למכשירי הנייד בעת שהם נמצאים בישראל ולפני הנסיעה לבריטניה , ולהירשם לשירות הגלישה. בנוסף לחיבור החינמי ולאתר Priceless Cities, האפליקציה כוללת גם כלי לאיתור רשתות Wi-Fi, שיאפשר למשתמשים למצוא את הנקודה החמה הקרובה ביותר למקום הימצאם.

 

Exit mobile version