Site icon IAS

לפרוק זעם, כעסים ומתחים ב- 2Break

2Break, חדר הזעם הראשון מסוגו בישראל. צילום יח"צ 2Break

השנה, יותר מתמיד, כולנו צריכים לשחרר לחצים, לפרוק מתחים ולהוציא עצבים ותסכולים. ואין מתאים יותר לעשות את זה מאשר ב-2Break, חדר הזעם הראשון מסוגו בישראל, שמאפשר אטרקציה מיוחדת ולא שגרתית, לצד אסקפיזם ופורקן רגשי בעת ובעונה אחת. 2Break מרחיב את שטחו ואת שעות הפעילות, נוכח עלייה של 60% בהזמנת חדר זעם מאז 7.10 ותחילת מלחמת "חרבות ברזל".

2Break הוא מתחם ובו שלושה חדרים ממוגנים עם כלי שבירה, שמאפשר לקהל הרחב לפרק לרסיסים צלחות, כוסות, גמדי גינה, מדפסות, מקלדות, מסכי מחשב ועוד חפצים ממבחר ענק – בדרך שתשחרר את הגוף ואת הנפש מכל הכעסים והרגשות השליליים והמיותרים, ותמלא אותם באנרגיות חיוביות. ריסטארט של ממש, לגוף ולנפש.

חדר הזעם, מאפשר חוויה ייחודית המתאימה לכל אירוע: דייט, ימי גיבוש, ימי הולדת מסיבות רווקים ועוד – בחדר הזעם אפשר לשבור הכל, כולל חפצים אישיים בעלי משמעות ובתיאום מראש. הכניסה לחדר הזעם מגיל 12 ומעלה, כאשר מגיל 9 עד 11 מותרת הכניסה בליווי מבוגר.

טרנד חדר הזעם נולד הטרנד נולד ביפן ומשם הגיע לקנדה, ארה”ב, רוסיה וישראל, אליה הוא הגיע לפני כעשר שנים, היישר לתל אביב, ביוזמת תום פלד ועמית מגר, שכבר חתומים על הצלחה אחרת בעולם הבילוי והפנאי (חדר הבריחה הפופולארי2Exit  מנהרת כורי הפחם).

חדר הזעם מתפרש על גודל של 140 מ"ר ומעוצב כחלל תעשייתי, עם מדפים ובהם כלים וביניהם מחבט בייסבול ולום ברזל, שמיועדים לשבירה לרסיסים של כל הפריטים שנמצאים בחדר. החוויה בחדר הזעם מתחילה כבר במבואה, שם ניתן לאכול ולשתות, רגע לפני שנכנסים לחדר. לאחר מכן, כל אחד ואחת מקבלים חליפה הכוללת כפפות, אפוד וקסדת מגן אשר תפקידם להגן על הגוף מפני פציעה במהלך שבירת החפצים.

לחדר הזעם ניתן להיכנס לבד או בזוגות, אחרי הדרכה מקצועית על ידי מדריך מוסמך מחדר הזעם וליווי אישי וצמוד לאורך כל השבירה. את הטלפונים משאירים בחוץ לפני הכניסה לחדר הזעם, אך ניתן לבקש מהצוות שנותר בחוץ לצלם את המתרחש בחדר, כך שלאורחים יישאר סרטון זיכרון מהאירוע.

חדר הזעם מאפשר למבקרים בו להשתחרר מכעסים ולהוציא את האנרגיה המיותרת שהצטברה בגוף האדם, על פריטים אשר מוצבים ברחבי החדר, ולזכות בתחושת הקלה ורווחה לאחר שכל העצבים והכעסים נשארים בחדר הזעם.

2Break, יצחק שדה 32, תל אביב

פתוח כל יום משעה 11:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה

הזמנת מקומות דרך האתר 

Exit mobile version