Site icon IAS

לחברת וולט דיסני יש תוכניות להמשיך ולגדול

לדיסנילנד שנחאי, שנפתח לציבור הרחב ביוני 2016 ,זכה כבר לכ- 4 מיליון מבקרים וצפויים לבקר בו 10 מיליון בשנה הראשונה, תוכניות לגדול ולהוסיף מתחם חדש המבוסס על "צעצוע של סיפור" שיקרא "ארץ צעצוע של סיפור" (Toy Story Land). התוכנית כוללת הקמת 3 אטרקציות בגרסה דומה לזו שהוקמה בפארקים של אורלנדו וקליפורניה.    

על פי נתונים שמציג אתר Skift האמריקני, גם התוצאות הכספיות שנרשמו ברבעון הראשון בשנחאי, מחזור של 5.5 מיליארד דולר, הפתיעו אנליסטים רבים שצופים כי נקודת איזון כלכלית ( Break-Even) תגיע כבר בשנת הכספים 2017. נכון לרבעון שהסתיים ב-1 באוקטובר הכנסות חברת וולט דיסני ירדו ב-3% ל- 13.1 מיליארד דולר אם כי הרווחים גדלו ב-10% ל-1.7 מיליארד דולר. ברמה השנתית החברה דיווחה על גידול של 6% בהכנסות, שהסתכמו ב- 55.6 מיליארד דולר ורווח של 9.4 מיליארד דולר, גידול של 12%.

דיסנילנד פריז והונג קונג ממשיכות להציג נתונים לא מרשימים לעומת דיסני וורלד אורלנדו ודיסנילנד קליפורניה בהם המספרים הולכים וגדלים, זאת גם הודות לחגיגות 60 שנה לאימפריית הפארקים. בחברת דיסני מציינים כי דיסנילנד פריז ממשיך להיות מושפע מהחשש לפעולות טרור באירופה ואי וודאות כלכלית, אבל צופים להתאוששות בעקבות חגיגות ה- 25 שמתחילות באביב 2017.

בחברת דיסנילנד מוספים ואומרים כי הם מאמינים שיהיה חכם מצידם לבנות מלונות חדשים בדיסני וורלד אורלנדו ובדיסנילנד קליפורניה נוכח שיעורי התפוסה הגבוהים במלונות. בנוסף, נמסר מחברת וולט דיסני, ששני אזורים גדולים במיוחד נבנים בפארקים של ארה"ב בנושא "מלחמת הכוכבים"  בנוסף ל"צעצוע של סיפור".

איך ישפיע בחירתו של הנשיא החדש, דונלד ג'ון טראמפ, על עסקי ממלכת השעשועים וולט דיסני, מוקדם עדיין לנבא אולם כולם מקווים שהנשיא החדש יפחית את שיעור מס החברות, כתמריץ להתאוששות הכלכלה האמריקנית. הנבואה ניתנה לשוטים… במיוחד נוכח אי בהירות כוונותיו האמיתיות של הנשיא החדש בבית הלבן.

Exit mobile version