Site icon IAS

לואי ויטון: מהדורה חדשה למדריכי ערים

כבר עשרים שנה יוצאים לאור מדריכי הערים, City Guide של לואי ויטון, החל משנת 1998. את המדריכים של לואי ויטון מחברים צוות של עיתונאים וכותבים המספקים מידע עדכני וחדשני על השינויים המתרחשים בלב ליבן של הערים הגדולות, ומציעים נקודות מבט אובייקטיביות על אופנה, עיצוב, אמנות וגסטרונומיה. מאז 1854 מלווה לואי ויטון את הנוסעים, בין אם הם יוצאים לדרך מתוך צמא לנסיעות או מקדישים את עצמם לסגנון חיים מסוים. ההיסטוריה של לואי ויטון מעידה בבירור על הקשר שלו לנסיעות, החל מיצירת המזוודה המודרנית הראשונה שהותאמה לאמצעי התחבורה.

מדריכי הערים של לואי ויטון מספקים למטייל נקודת מבט ייחודית על 29 ערים עם-10,000כתובות: בתי מלון יוקרתיים ובתי הארחה קסומים; מסעדות גורמה וביסטרו מקומיים; שווקים פתוחים ומעדניות מובחרות; חנויות עתיקות ומעצבים; מוזיאונים ובתי אופנה, אתרי חובה ומקומות סודיים. מדריכי הערים של לואי ויטון מציעים למטיילים מדריך עומק לערים התיירותיות ביותר בעולם.

במדריך של כל עיר, ישנה דמות מפורסמת או בלתי צפויה, המסכימה לחשוף את הכתובות המעניינות שלה, למקומות הפחות ידועים. לדוגמה, הזמרת דני בפריז, המפיקה ג'ודי קריימר בלונדון, הסופר המצליח אלכסנדר מקול סמית באדינבורו, הפסנתרן בוריס ברזובסקי במוסקבה, הזמרת המפורסמת בט מידלר בניו יורק, ואיש הדת מהמקדש החשוב ביותר בקיוטו, סושו ימאדה.

במהדורה זו, האדריכל דומיניק פרו מזמין את הקוראים לגלות את פריז מנקודת מבטו שלו, אוצרת האמנות ננסי ספקטור משתפת את המקומות הסודיים שלה בניו-יורק וטקאשי קיטאנו חושף יחד עם הקוראים את טוקיו.

מהדורת 2018 מועשרת ומעודכנת, וחושפת את הכתובות שיהפכו ליעדי החובה של מחר. מהדורה זו חוקרת 29 ערים ייחודיות באמצעות כ-7,000 כתובות שנבחרו בקפידה רבה. יש בה מפות פשוטות ונוחות, והיא עורכת לכם ביקור בערי הבירה החשובות: אמסטרדם,  בנגקוק, בייג'ין, ברלין, קייפטאון, שיקאגו, הונג-קונג, איסטנבול, ליסבון, לונדון, לוס-אנג'לס, מקסיקו-סיטי, מיאמי, מילאנו, מוסקבה, ניו-יורק, פריז, פראג, ריו דה-ז'ניירו, רומא, סן-פרנסיסקו, סאו-פאולו, סיאול, שנחאי, סינגפור, סידני, טאיפיי, טוקיו וונציה. 

Exit mobile version