Site icon IAS

כ- 50 אירועי תרבות, קהילה ורוח, לציון יום ירושלים

מאמינים ומאמינות במכון הרטמן 3.6.24. צילום באדיבות מכון הרטמן ושותפות "זאת ירושלים"

אירועי יום ירושלים 2024 יוצאים לדרך והציבור הרחב מוזמן לשורה של אירועים של שותפות הארגונים ״זאת ירושלים״. אירוע הפתיחה, ״הרוח הירושלמית״ יפתח את אירועי יום ירושלים עם חגיגה של חיבורים המציגה את פניה הרבות של העיר ירושלים. האירוע יתקיים ביום ראשון, ה-2.6 במוזיאון הטבע במושבה הגרמנית, ויכלול יריד חברתי, מפגשים עם להקות ומקהלות נוער, יצירה, מעגלי שיח ועוד. שיא האירוע יהיה שירת המונים מרגשת שתציג מילים חדשות לשיר ״הלוואי״, במחווה לעיר הבירה ולתקופה.

אירועי ״זאת ירושלים״ המתקיימים בעיר בין התאריכים ה-2-8/6/2024 נערכים בשותפות ארגוני חברה אזרחית ובהובלת ״רשות הרבים״ – הפורום הירושלמי לארגוני התחדשות יהודית, גווני ירושלים – החברה למתנ"סים, מרכז צעירים, מנהל קהילתי גינות העיר ובתמיכת עיריית ירושלים ותורמים נוספים.

אירועי ״זאת ירושלים": השנה יכללו מעל 50 אירועים שונים, הכוללים אירועים של ארגוני וקהילות רשות הרבים, אירועים של יזמים ויזמיות צעירים ממרכז צעירים ירושלים וליין אירועים של פאבים קהילתיים של פרויקט ״שכונה צעירה״ של עיריית ירושלים, ותוכנית ״גווני ירושלים״ של החברה למתנ״סים. גם השנה תתקיים התפילה הבינדתית לשלומה של העיר, בהובלת ציון, קהילה ארצישראלית.

אודות ״רשות הרבים״: רשות הרבים היא רשת ירושלמית המונה 40 ארגוני יהדות-ישראלית ו- 40 קהילות, חילונים, מסורתיים ודתיים, הפועלים יחד להפיכת המרחב הציבורי הירושלמי סובלני ופתוח לכל.

אירועי ״זאת ירושלים״ נערכים בשותפות ארגוני חברה אזרחית ובהובלת  רשות הרבים – הפורום הירושלמי לארגוני התחדשות יהודית ומנהל קהילתי גינות העיר  ובהשקעת עיריית ירושלים ותורמים נוספים.

כל האירועים פתוחים חינם לקבל הרחב, חלקם מחייבים רישום מוקדם מראש.

לכל הפרטים באתר אירועי "זאת ירושלים" 

Exit mobile version