Site icon IAS

כנס העיצוב הבינלאומי ה-4

הפרסומאי אנג'ין סליקבס, מבעלי סוכנות הפרסום KesselsKramer, ומי שחתום על כמה סיפורי הצלחה יוצאי דופן בתחומי המיתוג בעולם התיירות והמלונאות, בהם: הקמפיין המפורסם של העיר אמסטרדם: 'I Amsterdam' ושל רשת המלונות: citizenM , ומי שהצליח להפוך את המלון הגרוע בעולם: Hans Brinker Budget Hotel – לסיפור הצלחה עסקית, מגיע לארץ כדי להשתתף בכנס העיצוב ה-4, שמקיימת התאחדות המלונות בישראל, בשיתוף קבוצת בית & ונוי, ב- 20 במאי במתחם אבניו ליד שדה התעופה.

 

הכנס, שהוא האירוע המרכזי בארץ בתחום עיצוב בתי המלון (חוץ ופנים), מארח אורחים מעניינים מחו"ל, שזוהי הזדמנות חד פעמית לפגוש אותם ולשמוע מהם על עבודותיהם.

 

לדברי רומי גורודיסקי, סמנכ"לית התאחדות המלונות בישראל: "מה מבדל בית מלון אחד מאחר, כאשר שניהם נמצאים באותו האזור, מציעים אותה רמת אבזור ואותם שירותים? התשובה היא: העיצוב והמיתוג. כשאנחנו בוחרים בית המלון לצאת אליו לנופש, אנחנו מושפעים מהדרך שבה בית המלון ממותג ומנושא העיצוב. למעצבים חדשניים ופורצי דרך יש חשיבות בהגדלת נתוני התפוסה ובהשפעה על חווית האורח".

 

לדברי איריס מושלי, מנכ"לית קבוצת בית & ונוי: " המלונות הם חללים, מעטפת חיצונית  וקירות, שמקיימים דיאלוג ביניהם. הצלחנו להביא לכנס מומחים מהשורה הראשונה בתחומי המיתוג, העיצוב והאדריכלות. למשל את הפרסומאי ההולנדי סליקקס, שהוכיח מעבר לכל ספק שאפשר למכור בהצלחה גם בית מלון לא מוצלח, שסבל מביקורות שליליות והושמץ על ידי אורחיו, רק על ידי כך שמותג מחדש, בלי שהשתנה בו דבר. זהו מקרה חריג ויוצא דופן, אלא שבכנס יתוארו מקרים רבים אחרים של בתי מלון מוצלחים, שעיצוב נכון ומוקפד שיפר את נתוני התפוסה בהם. אני מאמינה שהמלונאים בארץ ואנשי המקצוע יוכלו לקבל השראה ורעיונות מגוונים".

 

במקביל לכנס, תתקיים במתחם אבניו גם תערוכה, בהשתתפות חברות מובילות,  שיציגו מוצרים ושירותים לבתי מלון. כמו כן, יוצגו "חללים מלונאים"- חללי קונספט שעוצבו ע"י אדריכלים ומעצבים ייעודית לאירוע.

 

לכנס מגיעים לארץ במיוחד:

פיליפ פימנו  אוצר, חזאי טרנדים ומבעלי חברת Trend Union בצרפת, שמייעצת לחברות בתחומי הקולינריה, הארכיטקטורה, עיצוב הפנים ובתי מלון

טד ג'ייקובס סמנכ"ל עיצוב כלל עולמי ברשת Starwood Hotels and  Rsorts, שהוביל את פיתוח מותגי היוקרה של רשתות W ומרידיאן

אנג'ין סליקבס  מבעלי סוכנות הפרסום KesselsKramer, שגיבשה קונספט עבור רשתות מלונות כמו SIR ו- CITIZEN M.

בכנס מתוכננים שני פאנלים מעניינים. הראשון יעסוק ב'שיווק החוויה' לאורח במלון, בהשתתפות: נדב פתאל (מנהל שיווק אינטרנט, רשת מלונות 'פתאל'), ג'יקוב פרס (יועץ ואסטרטג), נורית קוניאק (סטודיו קוניאק דיזיין') ואנג'ין סליקבס מסוכנות הפרסום KesselsKramer,.

 

הפאנל השני יעסוק בנושא: 'סיפור, עיצוב ומה שביניהם', בהשתתפות המעצבים: ירון טל (מסטודיו ירון טל'), מיכאל אזולאי (מסטודיו 'מיכאל אזולאי'), אירנה קרוננברג (מסטודיו 'ברנוביץ קרוננברג') ועוד.
 

Exit mobile version