Site icon IAS

ישראייר מתחילה לשווק חבילות נופש לקיץ 2020

צ'וצ'חלות במגוון צבעים בגאורגיה. טיול של 8 ימים בפסח. צילום אלון מלמד

חברת ישראייר הודיעה כיום כי היא יוצאת לראשונה בחודש נובמבר במכירת חבילות נופש וטיולים מאורגנים לקיץ 2020. לרגל תקופת ההשקה, תציע החברה מחירים מיוחדים לכל יעדי החברה ובכך היא שוברת את מחירי השוק הרגילים ליעדים אלה בתקופות המבוקשות ביותר לחופשות.

ישראייר מתחילה מסורת שנתית של חגיגת תיירות, ובכך המחירים לפסח ולקיץ למזמינים בתקופה זו יהיו בהנחה משמעותית של עשרות אחוזים. משפחה יכולה לחסוך אלפי שקלים בהזמנה מוקדמת כמו גם ליהנות משערים נמוכים של הדולר.

סלוניקי כפי שהיא משתקפת ממרומי המבצר. צילום עירית רוזנבלום

מבצע ישראייר יהיה בתוקף עד ה- 29/11  ובמסגרתו יימכרו חבילות הנופש לכל יעדי החברה. כך, למשל, חבילה של שלושה לילות בסלוניקי במלון חמישה כוכבים ביולי תעלה רק 385$, חבילה לסוצ'י ל-3 לילות בחג הפסח במלון 5 כוכבים תעלה 483$ לאדם ובחודש יולי לארבע לילות תעלה 484$ לאדם, חבילה לפראג 4 לילות במלון 5 כוכבים תעלה ביולי 471$, חבילה של ארבעה לילות בחג הפסח במלון חמישה כוכבים בבלגרד תעלה 562$ בלבד, חבילה של חמישה לילות בפסח למונטנגרו במלון 4 כוכבים תעלה 599$ ובחודשי הקיץ 699$.

במסגרת הטיולים המאורגנים של נתור, החברה מציעה טיול בפסח בגיאורגיה במשך 8 ימים במחיר של 999$ או בבטומי בחודשי הקיץ טיול מאורגן של חמישה ימים במחיר של 699$ לאדם.

לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר: " זו הפעם הראשונה שכבר בנובמבר ניתן לבצע הזמנות של חבילות נופש וטיולים מאורגנים לחודשי הקיץ. בעבר בתקופה זו של השנה ניתן היה להזמין טיסות בלבד. בזכות השיפורים הטכנולוגיים שבצענו מי שרוצה להבטיח לעצמו את המקומות בבתי המלון הטובים ביותר יכול לעשות זאת כבר עכשיו במחירים אטרקטיביים במיוחד".

Exit mobile version