Site icon IAS

יריד התיירות ITB ברלין פותח את שעריו

יריד התיירות הגדול בעולם, ITB ברלין, יחל היום (יום ד' 9.03.16 ). מארגני היריד מדווחים כי כ- 10,000 נציגים מ-187 מדינות יציגו את המגמות האחרונות של תעשיית התיירות העולמית ב- 1069 דוכנים. יותר משני שליש מהמציגים הם מחו"ל . הביתן הישראלי משתרע על פני שטח של 690 מ"ר וישתתפו בו נציגי תעשיית התיירות של ישראל, ביניהם מלונאים, סוכני נסיעות, נציגי חברות תעופה ועמותות תיירות.

 כ-180,000 איש יבקרו ביריד בהם אנשי תעשיית התיירות, עיתונאים וקהל רחב. 26 אולמות עומדות לשירות המבקרים. האיים המלדיביים היא השותפה הרשמית השנה של יריד ITB ברלין והיא תשתתף בטקס הפתיחה. ממוקמת באוקיינוס ההודי עם חופים לבנים, לגונות בגווניי טורקיז ואתרי צלילה ללא מתחרים.

" אנו שמחים לבשר על נוכחות גבוהה השנה של מציגים, במיוחד מחו"ל, ביריד ITB שמספק הזדמנויות יוצאות מן הכלל עבור עסקים גלובליים", ציין  Christian G?ke מנכ"ל יריד ITB ברלין. "בעקבות הפיגועים האחרונים ביעדי תיירות פופולאריים, תעשיית התיירות זקוקה לדחיפה חזקה שיריד ITB ברלין יכול להעניק. מומחים ידונו גם בזרימת הפליטים לאירופה וכיצד הם יכולים להיות משולבים בכח העבודה", Christian G?ke סיכם את דבריו.  

Exit mobile version