Site icon IAS

ירידת שלגים מרשימה מקדימה את פתיחת עונת הסקי באירופה

משפחה מבלה בוואל טורנס בצרפת. יש כבר שלג טוב. צילום Val Trorens

"זו, ככל הנראה, ההתחלה הטובה ביותר של העונה בחמש השנים האחרונות", כך אמר מנהל המוצר של חברת Skiworld והוסיף שכמה אתרי סקי באירופה נפתחים כבר בסוף השבוע הזה. מנהלת מכירות של חברת תיירות אחרת אמרה: "ראינו שלג פנטסטי ברחבי צרפת, איטליה, שוויץ ולפלנד לאחרונה, ונוכל לקבל את פני האורחים הראשונים של העונה בעוד שבועות אחדים. עם ירידת השלג החלו ההזמנות להיכנס ואנו מצפים לעוד עונת סקי נהדרת בחורף הקרוב."

סיימון הולמס, מנהל מסחרי בחברת העברות סקי, Ski-Lifts.com, אמר: "זו התחלה מעודדת מאוד בחודשי החורף לחופשות סקי, עם שלג עצום בשלושת השבועות הראשונים של נובמבר, כולל השלג הפנטסטי של השבוע ברחבי הרי האלפים. פירוש הדבר כי אתרי נופש רבים נפתחים מוקדם לעונת 2019-20, כאשר אתרי נופש עם שמות גדולים כמו ואל טורנס נפתחים בקרוב, ואזורים גבוהים יותר בעמק שאמוני קבעו גם הם להתחיל את העונה מוקדם, כמו גם מספר אתרי נופש בשוויץ, איטליה ואוסטריה".

עונה ארוכה מצפה לגולשי הסקי באירופה. צילום Depositphotos

על פי הדיווח האחרון של מועדון הסקי של בריטניה, תנאי השלג הם "יוצאי דופן" לתקופה זו של השנה בחלקים מרכזיים ודרומיים רבים של האלפים, כולל האלפים הצרפתיים הדרומיים בערך מדרום ל- Les 2 Alpes, רוב האלפים האיטלקים, דרום האלפים השוויצרים בערך מזרחית לצרמט וכמה צפונה כמו אנדרמט והרי האלפים האוסטריים מדרום לאינסברוק, בעיקר בסמוך לגבול איטליה.

"יותר צפונה, תנאי השלג בדרך כלל אינם ניתנים לציון, אם כי בחלקים מסוימים של האלפים הצפוניים יש גם שלג טוב מאוד, כולל Val d'Iserer ו-Tignes", נכתב. ברוב האלפים הצפוניים יש כיסוי שלג רציף מעל 1000-1200 מ', אך עם שלג צנוע למדי. "זה כלל לא חריג לתקופת השנה, ולכן אין שום סיבה לדאגה בשלב זה", סיכם הדיווח.

Exit mobile version