Site icon IAS

יפן שברה שיא תיירותי עוד לפני האולימפיאדה: 31 מיליון תיירים ב-2019

תיירים במקדש בודהה בטוקיו לגלות גם את יפן האחרת. צילום Depositphotos

ארגון התיירות הלאומי ביפן הודיע כי למעלה מ-31 מיליון תיירים בינלאומיים ביקרו במדינה בשנת 2019, ומהווים שיא של כל הזמנים.

"יפן ממשיכה להיות יעד שיש בו עניין עצום עבור אמריקאים, וההתעניינות הזו גוברת בבירור – עם עליה של 13% במספר המטיילים בארה"ב ליפן בשנה שעברה בהשוואה ל-2018", אמר Naohito Ise, מנכ"ל ארגון התיירות היפני הלאומי – Japan National Tourism Organisation – JNTO – בניו יורק.

פסטיבל שופינג ביפן, חלק מקמפיין יפן שלך. צילום מדף הפייסבוק של JNTO

השנה יתקיימו המשחקים האולימפיים והפראלימפיים ביפן, וכדי למנף את החגיגות והתיירות על פני כל השנה, פיתח הארגון ה את קמפיין Your Japan 2020.

הקמפיין, שהושק החודש ויימשך עד דצמבר, מציע למטיילים בינלאומיים מגוון חוויות "בלתי נשכחות" ומבצעים בפריסה ארצית, כולל פתיחות ציבוריות בלעדיות, אירועים מיוחדים ראשוניים ביפן – Japan-first – טיסות פנים בחינם, הנחות משמעותיות בטיסות בינלאומיות ועוד.

"באמצעות קמפיין 'יפן 2020 שלך', אנחנו מעודדים מטיילים בינלאומיים לבקר ביעדים פחות מוכרים, לא רק במקומות הידועים, לסטות מהדרך הראשית וכן להשתתף בחוויות מדהימות באמת בכל השנה", אמר מנכ"ל הארגון והוסיף שהתיירות ליפן צמחה באופן משמעותי בי 2018 ל-2019 וכי "2020 צפויה להיות השנה הטובה ביותר שלנו עד כה".

טוקיו, בירת יפן, תארח את האולימפיאדה בפעם השנייה בתולדותיה, אחרי שאירחה את המשחקים האולימפיים בשנת 1964. טקס הפתיחה ייערך ב-24 ביולי והמשחקים יסתיימו ב-9 באוגוסט. 206 מדינות צפויות להשתתף במשחקים. המשחקים הפראלימפיים צפויים להתקיים בין ה-25 באוגוסט ל-6 בספטמבר 2020 בטוקיו.

Exit mobile version