Site icon IAS

ים של אורות: אטרקציית תאורה חדשה בטיילת של אילת

מיצבי התאורה בטיילת אילת. צילום אמני האור והצילום הבינלאומיים, ענת וסיון פרג'

15 מיצבי תאורה מרהיבים ביופיים ובצבעיהם, הוצבו לאורכה של טיילת אילת, באזור שסובב את המרינה, מיזם של עיריית אילת בשיתוף משרד התיירות. בין פסלי התאורה הייחודיים, שבשעת שקיעה מתעוררים לחיים, אפשר לפגוש את עץ הכפכפים, עץ המשאלות שצמרתו מזכירה את השמש האילתית, דולפינים בצבעי כחול לבן בחוויה של תנועה וזרימה, זרי פרחים מוארים ש"נשתלו" בעציצי ענק לאורך הטיילת, סמל לאהבה ולתקווה, עמדות צילום בצורת לבבות מוארים, פינות ישיבה רומנטיות מוארות בצבעים רכים של השמש השוקעת במערב, וגם עמדות ישיבה וטעינה לסלולריים, מוארים בשלל צבעים.

את מיצבי האור הצבעוניים עיצבו, במיוחד עבור העיר אילת, אמני האור הבינלאומיים ענת וסיון פרג' ויוצרו ע"י חברת MK Illumination. הפרויקט נוהל ע"י תאגיד התיירות העירוני אילת ובוצע ע"י חל"י. פסלי התאורה עשויים מאלומיניום ממוחזר ותאורת לד ירוקה חסכונית בחשמל, והם עמידים בתנאי מזג אויר החם והקיצוני של אילת.

פרויקט התאורה החדשני הוא המשך לפרויקט דרך האהבה באילת, במסגרתו הוצבו 60 אלמנטים מוארים בצבעים אדום וורוד, עם המילה אהבה ולבבות לאורך כביש האהבה, המוביל משכונת השחמון של אילת היישר לרצועת החוף. הפרויקט נבחר לאחד מעשרת הפרויקטים המוארים המקוריים בעולם, בכנס השנתי לתאורה דקורטיבית באירופה לצד מקומות כמו ניו-יורק, דובאי, שוודיה נורבגיה ועוד.

Exit mobile version