Site icon IAS

יום האוזון שמח? מלון הפאר שבחר בדרך הירוקה

אתר הנופש המרהיב ומהמובילים בעולם - אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ

אטלנטיס דה פאלם, מלון הפאר שנמצא באי הדקלים בדובאי, אסף 120,000 דולר לתמיכה בפרויקטים של שימור וקיימות באיחוד האמירויות. הסכום נאסף באמצעות תרומה של המלון בסך דולר אחד, מכל נופש, עבור פרויקטים להשקעה בשימור וקיימות בעלי החיים הימיים.

בנוסף לכך, אטלנטיס דה-פאלם, התחייב לחסל את כל הבקבוקים החד-פעמיים עד סוף שנת 2023 ועל מנת לעשות זאת, השקיע למעלה מ-300,00 דולר במפעל לטיהור בקבוקי מים באתר, שנפתח רשמית החודש. המפעל יסיר 2.7 מיליון בקבוקי פלסטיק בשנה, מפעילות אתר הנופש, תוך תמיכה ישירה בתוכנית של נסיך דובאי, שמטרתה לחסל את הפלסטיק הד פעמי ברחבי העיר.

בעבור ההישג האדיר של מלון אטלנטיס דה-פאלם, בו גייס 120,000 דולר, הפרויקטים לשנת 2022-2023 שנתמכים על ידי קרן התרומה של אטלנטיס יתרכזו בנושאים הבאים:

קלי טימינס, מנהלת השימור, החינוך והאחריות החברתית של אטלנטיס דה-פאלם בדובאי, אמרה: "אנו נרגשים לעבוד עם שותפים קיימים וחדשים עבור פרויקטי המימון של השנה, על מנת להגן על מינים ובתי הגידול שלהם. כארגון המוסמך על ידי איגוד גני החיות והאקווריומים (AZA),  אנו מחויבים לתמוך בשותפים הפועלים באופן פעיל בשטח ובקהילה המקומית כדי לעשות את ההבדל. אנו גאים לומר שכל פרויקט מערב באופן פעיל את הקולגות שלנו באטלנטיס דובאי; בין אם אלו השפים וצוות המקור שלנו שעובדים על פירות ים בני קיימא, או הצוללנים והאקווריסטים שלנו, שמשחזרים שוניות אלמוגים, זו באמת גישה שיתופית לשימור וקיימות."

Exit mobile version