Site icon IAS

ידידותית, מעניינת ומזמינה: "ליטא מחכה לישראלים, עכשיו יותר מתמיד"

מימין, אולגה גונכרובה - מנכ"לית משרד התיירות של ליטא, אודריוס ברוצגה - שגריר ליטא בישראל, דונטה מאוריסיט - נספחת המסחר בשגרירות ליטא בישראל, במפגש תיירותי מיוחד בת"א. צילום יח"צ

אם תשאלו 'למה לנסוע עכשיו לליטא'? תקבלו הרצאה מרתקת, הסוקרת שפע סיבות מפתות. אז אקדים ואתמצת עבורכם: ליטא ידידותית לישראלים ובטוחה למטיילים, מרובת אטרקציות ליחידים לקבוצות ולמשפחות, מציעה מגוון מסחרר של סוגי תיירות, יחסית לא יקרה לתייר הישראלי ויש טיסות ישירות מנתב"ג וחזור.

משרד התיירות של ליטא ושגרירות ליטא בישראל, קיימו אתמול (ב' 24.6) מפגש תיירותי מיוחד, במלון דריסקו בת"א, שכותרתו היתה, "ליטא מחכה לישראלים, עכשיו יותר מתמיד".

לכבוד האירוע הגיעה לישראל מנכ"לית משרד התיירות של ליטא – אולגה גונכרובה, ונכחו בו שגריר ליטא בישראל – אודריוס ברוצגה ונספחת המסחר בשגרירות – דונטה מאוריסיט. במהלך המפגש הוצגה המדינה הירוקה והאטרקציות הרבות, המגוונות והמושלמות לישראלים, עם רמת אירוח גבוהה ומחירים משתלמים.

ליטא היא מדינה מרהיבה, בטוחה ומסבירת פנים לישראלים, עם נופים שובי לב וערים קסומות, המציעות חופשה אורבנית איכותית, המשלבת את כל יתרונות הערים הירוקות והמודרניות, לצד טבע יפיפיה וקרוב מאד – במרחק של כחצי שעה נסיעה מוילנה ומקובנה. ליטא מציעה עושר תיירותי מגוון, המתאים לכל סוג חופשה ולכל תקציב.

חיי תרבות ולילה תוססים, גסטרונומיה משובחת, ערים יפיפיות עם אוירה צעירה וסטודנטיאלית, טבע ידידותי למשפחות, עם אגמים כחולים ומדהימים כולל פעילויות אקטיביות כמו כדור פורח, קאייקים, רפטינג, טיולי הליכה ועוד. בנוסף, תמצאו ערים ואתרי ספא מהטובים בעולם, כמו בדרוסקינינקאי ובירשטונס, המציעים גם חופשת "ריטריט" לגוף ולנפש, וכמובן מורשת יהודית מפוארת, אשר באה לידי ביטוי בצורה מרשימה ברחבי הערים.

ליטא מציעה חופשה עירונית ומלהיבה לצד טבע ירוק וחיי תרבות עשירים. צילום לשכת התיירות של ליטא

במהלך המפגש הוצגו מספר חדשות תיירותיות מרכזיות

ליטא נבחרה לאחרונה כמדינה המאושרת בעולם לצעירים עד גיל 30: וזאת בדירוג האושר העולמי שמפורסם מדי שנה על ידי מרכז המחקר לרווחה באוניברסיטת אוקספורד. הדו"ח מדגיש את הצלחתה של ליטא ביצירת סביבה תוססת ותומכת עבור הדור הצעיר שלה.

ליטא הצטרפה בימים אלה למועדון היוקרתי של מדריך מישלן: וזכתה להכרה גם כיעד תיירותי גסטרונומי, עם 4 מסעדות בעלות כוכב מישלן ועוד 26 מסעדות ליטאיות מומלצות במדריך, כולל זוכות בתארים "ביב גורמאן" ו"כוכב ירוק" לקיימות.

קו טיסות חדש, ייחודי וישיר מתל אביב לקובנה: החל לפעול בימים אלו ומאפשר גישה נוחה, מהירה ומשתלמת לליטא המרהיבה ולאזור הבלטי. הקו החדש, הפועל מדי יום שלישי, מופעל על ידי חברת Overseas הישראלית מבית ג'נסיס טורס, עם חברת התעופה קורונדון, הטיסות יוצאות מטרמינל 3 בנתב"ג בשעה 16:30 אחרי הצהריים, ובחזור יוצאות בשעה 22:00 בלילה מקובנה. הטיסות זמינות אצל כל סוכני הנסיעות וכן באתרי ההזמנות הישראלים והבינלאומיים המובילים.

בנוסף, פועל קו טיסות ישירות של חברת וויז אייר מת"א לוילנה: בתדירות של 3 פעמים בשבוע, בימי שלישי, רביעי ושבת. חברת רינאייר אמורה גם היא לחזור ולהפעיל קו טיסות לוילנה החל מחודש אוקטובר הקרוב.

אולגה גונכרובה, מנכ"לית לשכת התיירות של ליטא: "ליטא מציעה שפע אפשרויות תיירותיות מגוונות ואטרקטיביות לאורך כל השנה, ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים, לצד היותה מדינה ירוקה, בטוחה מאד ועם מזג אויר נעים ביותר בתקופת הקיץ והחגים. אנחנו שמחים לבקר בישראל ולהזמין את המטיילים הישראלים לבוא ולגלות את היעד המרהיב. הטיסות הישירות הופכות את הנסיעה לזמינה, נוחה וקלה הרבה יותר, ומאפשרות גישה לשתי הערים המרכזיות במדינה, לטבע הקרוב והמדהים וכן לעיירות הספא המובילות".

ורד שוורץ ופיני קריינר, מנכ"לים משותפים Ovearseas מבית ג'נסיס טורס: "קובנה וליטא כולה, הינה יעד אשר מתאים ביותר לכלל הקהלים והמגזרים בישראל, שער לחופשה אורבנית בקובנה ובוילנה, טיולי משפחות בטבע הירוק והאגמים, טיולי מאורגנים לאזור הבלטי, וכמובן תיירות ספא ומרפא. אנחנו מאד מאמינים בליטא כיעד, הקו הישיר מתל אביב לקובנה פועל בשעות נוחות ביותר, ואנחנו מאמינים שהרבה ישראלים יטוסו לגלות את היעד האטרקטיבי והמרשים".

Exit mobile version