Site icon IAS

טיולים ופעילויות לחג שבועות בגליל המערבי

סדנת אפייה אצל עדוש. צילום אורנה בן חיים

לפני בוא הקיץ, כדאי להגיע לגליל המערבי, להתפעל מנופיו ולחגוג בו את חג הביכורים, בטיולים ובאוכל טוב, הרבה אוכל… הנה כמה המלצות:

* פופ אפ כריכים במחלבת שירת רועים:

מחלבת שירת רועים תקיים לכבוד החג אירוע מיוחד "פופ אפ כריכים", שבו גבינות העזים זוכות הפרסים של המחלבה, ישודכו לתוך כריכים שווים. מיכל מור מלמד, גבנית המחלבה תסתובב בין הקהל, ותספק הסברים לסקרנים על תהליך הייצור הייחודי של הגבינות. בנוסף, המעדנייה תעבוד כרגיל, ויהיה ניתן לרכוש גבינות הביתה.

מתי: יום רביעי, 12.6 בשעות 9:00-16:00

מחיר: כניסה חופשית בהזמנה מראש

איפה: מחלבת שירת רועים קיבוץ לטם

טלפון: 072-3957566

* חגיגת שבועות בסוד הפלא הקיבוצי בכפר מסריק:

שבועות הוא אחד החגים האהובים ביותר בכפר מסריק, כבר 91 שנה שכול תושבי הקיבוץ, מגדול עד קטן, לובשים בגדים לבנים ומציינים את החג בשירה ובריקודים.

השנה כולם מוזמנים להצטרף לחגיגה עם המון פעילויות כמו אפיית חלות מתוקות, יצירת טנא, תחנות משחקים של פעם, ריקוד שבועות קיבוצי, תערוכת כלים חקלאיים וסיורים מודרכים.

מתי: יום רביעי, 12.6 בשעות 10:00-13:00

מחיר: 55 ₪ לאדם

איפה: כפר מסריק

טלפון: 072-3971564.

להרשמה

* מתכוננים לשבועות עם סדנת אפייה מיוחדת לחג אצל עדוש:

למי שרוצה להגיע מוכן לחג, אז האופה עדי שמואל, המוכרת כעדוש, תקיים סדנת שבועות מיוחדת אצלה בבית, ביום שישי שלפני החג. בסדנה מכינים יחד בצק מההתחלה ולומדים איך מכינים חלה מושלמת לחג. בהמשך מכינים קראפין (קרואסון מאפין) מלוח, בויוס הצגה ממולא גבינות, ועוד המון מנות שיקפיצו וישדרגו את ארוחת החג ובעצם כל אירוע. כולל גם קינוח הפתעה. בסיום יושבים יחד לארוחת חג חגיגית ומפנקת עם כל המאפים וסלטים ומטבלים מהסדנה, ולפני שיוצאים חזרה הביתה, מקבלים גם חוברת מתכונים.

מתי: יום שישי, 7.6 בשעות 9:00-13:00

מחיר: 350 ש"ח לאדם, הכולל קבלת פנים עשירה, סדנת אפיה וארוחה חגיגית.

איפה: קיבוץ בית העמק

טלפון: 072-3941119

Exit mobile version