Site icon IAS

חופשת סיטי ברייק בתל אביב

זו השנה הרביעית שהתאחדות מלונות תל אביב רבתי מקיימת בתקופת הקיץ והחגים קמפיין נרחב, מלווה בהטבות משמעותיות, שמטרתו לעודד את תיירות הפנים לתל אביב.

מאמצים שנשאו פרי

"לאחר שנים בהן הושקעו מאמצים – שנשאו פרי – לעידוד התיירות הנכנסת לתל אביב ושיווקו של קונספט City Break באירופה, של חבילת פעילויות וחוויות שיש לתל אביב להציע, ולאור הגידול של 2,000  חדרי המלון באזור תל אביב והתפתחותן של עוד ועוד אטרקציות תיירותיות בעיר, החלטנו להטמיע את חוויית City Break גם בקרב הקהל הישראלי. גיבשנו יחד עם המלונות שורת מהלכים שמטרתם להציג בפני הישראלים את האפשרויות הרבות שיש לחופשה בת כמה ימים בעיר להציע. אפשר בהחלט לבלות בתל אביב 2 או 3 לילות וללון  באחד מבתי המלון ולהינות גם מהלילות הגדושים בפעילות. המוצר התיירותי מתאים גם לזוגות וגם למשפחות, ובמחירים אטרקטיביים", מסביר אלי זיו, מנכ"ל התאחדות מלונות תל אביב רבתי.

גידול בלינות ישראלים

את תוצאותיו של הקמפיין השיטתי ניתן לראות בעליה מתמדת של לינות ישראלים במלונות תל אביב רבתי. משנת 2013 חל גידול של 83% בלינות של ישראלים במלונות הרצליה (מ-90 ל-160 אלף לינות) ושל 43% במלונות תל אביב (מ-600 אלף למיליון לינות). מדובר בחופשות של משפחות עם ילדים וגם של זוגות מרחבי הארץ – יותר ויותר ישראלים בוחרים לבלות 2 ואף 3 לילות במלונות מובילים בתל אביב.

המסר המרכזי שצפויה בקמפיין למבקר בעיר היא החוויה הכוללת של שילוב חופים יפהפיים, מגוון עצום של אירועי תרבות, פעילויות  לילדים, חיי לילה מסעירים וחוויות קולינריות עשירות ומפתיעות – אשר מצדיקות בילוי של כמה ימים בעיר.

חוברת City Break

בחוברת ההטבות City Break, שמקבל כל אורח במלונות תל אביב רבתי, ובה כלולים שלל הטבות, החל מכרטיסים להצגות, למופעים ולמוזיאונים בהטבה של 1+1, דרך הנחות למסעדות ולסיורים קולינריים ועד להנחות עד 50% לשלל אטרקציות כמו הפלגות, חדרי בריחה, קיר טיפוס, סיורי סגוויי, סקי מים בכבלים ועוד עשרות פעילויות.

החוברת אף משמשת מעין מדריך טיולים ובה המלצות למספר סיורים במרכז העיר באזור החוף והטיילת החדשה ובמרחבים הירוקים שבה, עם הסברים קצרים על תחנות מרכזיות במסלול.

לצד אלה מציעים מלונות תל אביב רבתי הטבות ישירות לאורחיהם, כמו ילד חינם בחדר ההורים, לילה שלישי חינם, כרטיסי מתנה לספארי ולמימדיון ועוד.

ניתן למצוא הצעות לחופשות על בסיס לינה וארוחת בוקר במחירים החל מ-300 שקל לאדם ללילה במלונות 3 ו-4 כוכבים ועד ל- 800- 1,000 שקל לאדם ללילה במלונות 5 כוכבים דה לאקס – ולאלה נוספות ההטבות בחוברת סיטי ברייק.

הקמפיין החדש שיעלה השבוע ביום שישי יכלול פרסום במדיה הכתובה והדיגיטלית, שילוט חוצות ופעילות יחסי ציבור.

אזור תל אביב רבתי

אזור תל אביב רבתי כולל 85 מלונות המצויים בתל אביב – יפו, רמת גן, הרצליה ובת ים, אשר מתאימים לסגנונות נופש שונים – משפחות, זוגות בחופשה רומנטית, צעירים ועוד. המבצעים במלונות תקפים ביום שישי השבוע ובחגי תשרי. ההטבות בחוברת City Break תקפות במשך השנה כולה.

פרטים מלאים באתר התאחדות מלונות תל אביב רבתי 

ובפייסבוק – 'חופשה תל אביבית'

Exit mobile version