Site icon IAS

חופשות סקי בפירנאים הקטלונים

לשכת התיירות של קטלוניה ערכה מפגש לסיטונאי וסוכני הנסיעות הישראלים המובילים בתחום הסקי. במפגש שהתקיים בת"א השתתפו הגברת מרתה טקסידור – מנהלת ישראל בלשכת התיירות של קטלוניה, מר ג'ולי אלגרה אלקאזאר מנהל לשכת התיירות של ליידה והפירינאים, מר איוואן גינר לויוראירו נציג בכיר מאתרי הסקי המובילים וגברת קריסטינה פסטור מנהלת בכירה משדות התעופה של ליידה וגירונה.

הקטלונים הציגו את האפשרויות הרבות והאטרקטיביות לבניית חופשת סקי משפחתית ומשתלמת באתרים הרבים והמגוונים הנמצאים בפירנאים הקטלונים.

אתרי הסקי בקטלוניה נחשבים נוחים ומתאימים ביותר למשפחות ויתרונם הוא גם במיקום המצוין הנמצא במרחק נסיעה מברצלונה ומערים אחרות כמו ליידה, דבר המאפשר שילוב מצוין של טיולי שטח, אופניים וטבע בנוף מרהיב ובערים יפיפיות. באזורים אלו גם אטרקציות רבות למשפחות עם ילדים כמו רפטינג, קאייקים, פארקים, שמורות טבע, רכיבה על סוסים וכו'. בקטלוניה יש כ-17 אתרי סקי בפירנאים, ביניהם La Molina , Masella, Vall de Nuria ועוד.

מרתה טקסידור מנהלת ישראל בלשכת התיירות של קטלוניה: "אנו שמחים לראות עלייה מתמדת במספר התיירים הישראלים המבקרים בברצלונה, קוסטה בראווה וכל ברחבי קטלוניה ונשמח לראותם גם מבקרים בפירינאים ובאתרי הסקי בקטלוניה. האתרים שלנו מציעים לתייר הישראלי ומשפחתו חופשה חורפית מושלמת ומשתלמת לצד אפשרות לטיול מהנה במקומות מדהימים ומיוחדים, המציעים מגוון פעילויות המתאימות לכל אדם ולכל גיל." 

 

Exit mobile version