Site icon IAS

חוגגים ט"ו באב במלון דיויד אינטרקונטיננטל

חדר מפנק במלון דיויד אינטרקונטיננטל. צילום איתי בניט

במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב, חוגגים את ט"ו באב עם חבילה רומנטית במיוחד. אירוח זוגי הכולל לינה בחדר מפנק עם נוף לים, ארוחת בוקר זוגית במסעדת "חצרות יפו" בכל חדר יחכו לאוהבים שמפניה ושוקולדים, תתאפשר יציאה מאוחרת ללא תוספת תשלום.

מחיר החל מ: 2305 ₪ ללינה וארוחת בוקר למינימום שני לילות

המחיר תקף בתאריכים: 18.8-20.8

להזמנות: 03-7951111 מייל: tlvha.rsrv@ihg.com

אודות המלון:

בקצה הדרומי של טיילת תל אביב, כשמצדו האחד נופו המרהיב של הים התיכון ומצדו השני שכונת נווה צדק, שוכן מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב המגדיר מחדש את המושג יוקרה אלגנטית. מיקומו האטרקטיבי של המלון הנמצא במיקום אידאלי ובסמיכות למרכזי התרבות ולמקומות הבילוי התוססים שמציעה העיר תל אביב, נווה צדק, חוף הים, יפו העתיקה, שוק הכרמל הססגוני, כל זאת מהווה חווית בילוי בלתי נשכחת.

מלון דיויד אינטרקונטיננטל, מתנשא לגובה 25 קומות ומשקיף על הנוף עוצר הנשימה של הים התיכון. המלון מציע 555 חדרים, מתוכם סוויטות, כולל 2 סוויטות נשיאותיות. במלון מגוון חוויות קולינריות משובחות, ארוחת הבוקר מוגשת במסעדת "חצרות יפו", הממוקמת בקומה השלישית ומציעה ארוחת בוקר עשירה ומגוונת, בלובי בר המלון ניתן לקיים פגישות וליהנות מבר אלכוהול משובח לצד מנות אוכל קלילות.

המלון מציע חדרי ישיבות ומרכז כנסים ותערוכות רחב ידיים המשתרע על פני יותר מ- 3500 מ"ר, לרבות אולם נשפים מרהיב. אורחי המלון מוזמנים ליהנות מקלאב אינטרקונטיננטל היוקרתי או קלאב אקזקיוטיב, מכון כושר משוכלל, בריכת שחייה הצופה לים ומהספא הייחודי – THE Spa. מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב חרת על דגלו את ערך התרומה לקהילה ומפעיל מדי שנה תכנית אחריות חברתית תאגידית.

Exit mobile version