Site icon IAS

חוגגים את יום העצמאות

כ- 4000 מבקרים פוקדים את 'קייקי מעין-הגושרים', הממוקם על גדות נחל החצבני, ונהנים ממגוון רחב של אטרקציות בסמוך לקו המים שייט קייקים מרענן במימיו הצלולים של הנחל במסלול מוצל, משחקי פיינטבול מקצועי, לינה בחיק הטבע, מתחם למנגלים ועוד כשהם מצוידים בדגלים לרגל העצמאות

שפי מור מנכ"ל כפר הנופש מרום גולן מוסר כי כפר הנופש כמו רוב חדרי האירוח בצפון הגולן מלאים וכי קיים ביקוש כבר משעות הבוקר לטיולי סוסים וטרקטורונים. כאשר העומס ירשם בוודאי כמו בכל שנה החל משעות הצהריים. במסעדת הבוקרים הצטיידו בכמות בשר גדולה ומציעים סטייקים טעימים  כשרים על האש מנת החג.

משט יום העצמאות

עשרות כלי שיט הוזנקו הבוקר ממרינה הרצליה על ידי ראש העיר משה פדלון להפלגת ראווה מהמרינה צפונה  לכיוון חוף אפולוניה ומשם בחזרה למרינה. המשט אורגן ע"י עיריית הרצליה, יחד עם החברה לפיתוח התיירות בעיר.

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה: "יום העצמאות השנה עומד בסימן 'יובל לשחרורה ואיחודה של ירושלים', במלחמת ששת הימים. קשה לדמיין היום את מדינת ישראל ללא ירושלים בירתה – גדולה ומאוחדת. אני מאחל בשם תושבי הרצליה ברכות חמות לתושבי ירושלים ולאזרחי המדינה וחג עצמאות שמח".

עו"ד יונתן יעקובוביץ, יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה: "מדינת ישראל חוגגת 69 שנים להיווסדה, וכחלק משגרת חגיגות יום העצמאות, ישנו משט יום העצמאות המסורתי, שמראה את תפארתה של הארץ, דרך הים"

עצמאות בכינרת

אלפי נופשים פקדו את חופי איגוד ערים כינרת מאז ליל אמש ובסך הכל במהלך יום העצמאות נפשו בחופי האיגוד כ- 25,000 איש. תפוסות מלאות נרשמו בחופים צינברי וצאלון שנסגרו ונפתחו לסרוגין.

על מנת לתת מענה לאלפי הנופשים ברשות הכינרת האריכו את שעות הפעילות של שירותי ההצלה בחופים עד השעה 19:00 כמו כן מלבד פעילות של צוותי הסברה לשמירה על ניקיון החופים פעל שאטל סובב כינרת שנייד את הנופשים אל החופים ומהם בחזרה- ללא תשלום.

מועצת הדבש

אלפי מבקרים הגיעו למכוורות התיירותיות ברחבי הארץ, נפגשו עם דבוראים ולמדו על מורשת חקלאית חשובה וטעמו דבש ישראלי כחול לבן.

Exit mobile version