Site icon IAS

חוגגים את החגים בקליה: בין המדבר לים, במקום הכי נמוך בעולם

אירוח שלו בקליה. צילום דוברות קליה

בין המדבר לים, במקום הכי נמוך בעולם, רק 25 דק' מירושלים, משתרע חבל הארץ הקסום של צפון ים המלח. לכל המעוניינים לנפוש לנפוש וליהנות משלווה ישראלית, אל מול נופי מדבר, תיירות קליה מציעה חווית אירוח מעולה, עם בריכה גדולה הפתוחה כל השנה, מזג אוויר מצוין, שמש מלטפת ומגוון עצום של מסלולי טיול, חוויות ואטרקציות.

כפר הנופש קליה:

בין המדבר לים, במקום הכי נמוך בעולם נמצא כפר הנופש קליה. כפר הנופש קליה נמצא בלב קיבוץ קליה, אי ירוק בלב המדבר, אירוח כפרי הטובל במדשאות ענק, בריכה גדולה הפתוחה כמעט כל השנה ומגוון עצום של מסלולי טיול, אטרקציות וחוף פרטי.

בכפר הנופש קליה 64 חדרי אירוח, מתאימים לכל סוג של חופשה. 16 חדרים זוגיים המתאימים לחופשה רומנטית עם אקשן בלב ים המלח. 40 מיני סוויטות המתאימות בדיוק לחופשה משפחתית מהנה (עד 5 אורחים במיני סוויטה). 6 דירות המתאימות למשפחה גדולה (עד 7 אורחים).

ארוחת הבוקר מוגשת בחדר האוכל של בית הארחה. בופה ארוחת בוקר ישראלית. בימי שישי ארוחת הערב מוגשת בחדר האוכל גם כן (כשר).

עלויות אירוח בכפר הנופש קליה חודש אוקטובר:

זוג על בסיס לינה וארוחת בוקר 1250 שח ללילה

תוספת ילד ללילה 150 שח,

קליה גלמפינג:  

בגלמפינג ישנם שני מתחמים נפרדים, אחד אשר מתאים עבור משפחות ואילו המתחם השני מתאים לזוגות או בוגרים. בשני המתחמים תמצאו כ- 24 אוהלי לוטוס גדולים המשקיפים לים המלח והרי מואב. האוהלים במתחם ממוזגים וכוללים מיטה זוגית נוחה, מקרר קטן, שטיח, פינת ישיבה, תאורה וחשמל, מקום אחסון, מגבות וכל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת. האוהלים גדולים ומרווחים ומגיעים בשני גדלים, לזוגות ולמשפחות עד 6 אורחים.

מה במתחם:

שתי שכשוכיות עם מים מתוקים, מחוממות בחורף ומקוררות בקיץ לחוויית רחצה אחרת, ועוד שכשוכית ענקית בגודל 60 מטר בצורת ים המלח, מטבח שדה מאובזר כולל גם מקררים ומקפיאים וגז לבישול. מתחמי מדורות עם פינות רביצה, פינת מנגל, סירי פויקה וסאג’ לשימוש האורחים, שירותים ומקלחות משותפים ומעוצבים בצורה ססגונית וברמה גבוהה, מתחם צ’יל מפנק לצפייה בשקיעות מרהיבות.

ארוחת בוקר עשירה וטעימה מול ים המלח.

עלויות אירוח בגלאמפינג למשפחות בחודש אוקטובר:

מחיר לזוג ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר 1550 ₪.

250 למבוגר נוסף.

150 לילד נוסף.

חאן קליה ארץ התמר:

חאן מטיילים ענק וחדש שרק נחנך לאחרונה, עם אוהלי לינה עצומים ואוהלי טיפים לגדלים שונים של משפחות, קצת יותר באווירת סיני, מטבחים משותפים לבישול עצמי, מזנון, שכשוכית, ופעילויות לכל המשפחה בסופי שבוע בחורף.

עלויות אירוח בחאן קליה למשפחות בחודש אוקטובר:

מחיר ללילה לאוהל לוטוס ממוזג 5 נפשות רק 650 ₪.

קליה גלרי:                                                                                               

גלריית גרפיטי ענקית ועוצרת נשימה באמת, על בנייני הליגיון הירדני הנטושים, של טובי האמנים, מתחדשת מעת לעת ותתחדש שוב גם בחורף הזה.

קליה בר:  הנמוך ביותר בעולם, תוסס, מוזיקה ותפריט מרענן.

נגישות לנכים

להזמנות ופרטים: 02-9936333

Exit mobile version