Site icon IAS

חדש באילת: מסעדת Karibu במלון מלכת שבא

בימים אלה נפתחה בהשקעה של כשלושה וחצי מיליון שקלים, מסעדת Karibu במלון מלכת שבא, מהגדולים שבמלונות אילת. המסעדה, שתוכננה ועוצבה על ידי האדריכלית גל נאור, מציעה חוויה קולינרית מוקפדת, פרי יצירתם של השפים התל-אביבים ממסעדת "דוד ויוסף" הנודעת, דודו אלמקייס ויוסי שטרית.

מנכ"ל מלון מלכת שבא, מיקי שניידר, אמר: "במשך כשנה עברנו תהליך שבאופן מסוים דומה לחבלי לידה. עמלנו חודשים על חיפוש אנשי המקצוע הטובים ביותר עם היועצים הקולניריים הראשונים במעלה, וכמובן עם באדריכלית גל נאור. אנו גאים בתוצאה האיכותית ומאמינים שיצרנו משהו חדש בעיר אילת".

אחת מגולות הכותרת של המסעדה הוא קיר אמנתי, פרי יצירתו של האמן הספרדי חיימה חיון, שהוזמן על ידי גל נאור במיוחד עבור Karibu. היצירה, אשר ניתנת לפרשנויות רבות, מייצרת את העניין המרכזי בחלל המסעדה. גודלו של הקיר 16 מטרים אורך על 4.5 מטרים גובה והוא מורכב מ-1,462 אריחים. הרכבתו בארץ ארכה כ-14 ימים, בידי חמישה מומחים.

במרכז המסעדה ניצב גם בר מעוצב, עם תפריט משקאות עשיר וליין קוקטיילים שהורכב במיוחד עבור המסעדה, באיכות הטובה ביותר ובשילוב טעמים הרמוני וייחודי.

המסעדה, שתהיה פתוחה רק בשעות הערב, מוגדרת בסגנון מטבח ים-תיכוני ומכילה כ-120 מקומות ישיבה בפנים וכ-100 סועדים נוספים במרפסת יפהפייה שעברה גם היא שדרוג.

שעות פתיחת המסעדה: החל מ-019:0. ששי סגור, טל' להזמנות: 08-6306780

כתובת המלון: מלכת שבא אילת, החוף הצפוני אילת, ת.ד. 2228 אילת, מיקוד: 8851016.

Exit mobile version