Site icon IAS

חגיגות השנה החדשה בדובאי: הופעה של "סטינג", מופע זיקוקים ועוד

חגיגת סילבסטר באטלנטיס דה פאלם: קיילי מינוג עם הלהיטים הגדולים

הופעה של סטינג באטלנטיס דה-פאלם

בערב השנה החדשה יגיע אל הריזורט הזמר הבינלאומי סטינג, שיופיע במהלך ארוחת הערב החגיגית של אטלנטיס דה-פאלם. בנוסך להופעה, תענוגות קולינריים עטורי פרסים ב-16 מסעדות שונות יחכו לאורחים, לצד מופע זיקוקים מרהיב שיאיר את השמיים, שמפניה זורמת בחופשיות ולהקה בת 30 נגנים שתנגן במהלך כל הערב.

לאורך הערב יוכלו האורחים להתענג על מנות קולינריות משגעות, החל מלובסטר ועד קוויאר, עם עמדות בישול חיות ומבחר מפואר של קינוחים, עוגות ופטיפורים בעבודת יד. האורחים הצעירים יותר, הקטנטנים, שישתתפו בחגיגה יוזמנו למסיבה משלהם באזור מאהל "אסתיר" עם פינוקים לילדים לאורך כל הערב. החגיגה תכלול מגלשה ענקית, טירה קופצנית, קולנוע חיצוני, דוכני משחקים, אומנויות ואומנות ועוד.

אוסיאנו (Ossiano)

כדי לקבל את פני שנת 2024, מסעדת אוסיאנו המפורסמת בעלת כוכב מישלן, בראשות אחד מ-50 השפים המובילים בעולם, גרגואר ברגר, תציג את תפריט השנה החדשה שלה בן תשעה מנות עם התוצרת המשובחת ביותר בעולם. אוסיאנו ממוקמת מתחת למים כך שלמעשה תוכלו לסעוד ולצפות בדגים מרהיבים וכרישים שוחים לידכם, חוויה דקדנטית באמת, מלווה בנעימות רקע של זמר ופסנתרן מוערך, ומנות שמגדירות מחדש את המילה "קולינריה". זוהי לחלוטין התחלה משמחת לשנה החדשה. כחלק מהחוויה ייהנו האורחים מכוסות שמפניה, יין לבן ואדום בזרימה חופשית ומשקאות חריפים מובחרים לציון האירוע המיוחד.

שעה: 19:00 עד 12:00.

עלות: 2,950 דירהם לאדם לישיבה עם נוף לאקווריום, זרימה חופשית של שמפניה, יין לבן ואדום ומשקאות חריפים מובחרים.

5,000 דירהם לאדם לשולחן אקווריום מובחר, זרימה חופשית של שמפניה, יין לבן ואדום, משקאות חריפים מובחרים וחווית צלילה אישית.

בידור: זמר ופסנתרן במהלך הסעודה.

אורחים הסועדים באוסיאנו מוזמנים ליהנות ממופע הזיקוקים מהחוף בחצות ויקבלו גישה לנובו דובאי להמשך חגיגות הערב.

*לגילאי 10 ומעלה בלבד,

מסעדת Ossiano – זוכת פרס מישלן לשנת 2022-2023

נובו דובאי (Nobu)

המסעדה היוקרתית והמפורסמת בעולם, הנמצאת באטלנטיס דה-פאלם, מזמינה אתכם לקחת את חגיגות השנה החדשה לגבהים חדשים, להתפעל מהנוף הפנורמי המרתק של קו הרקיע של פאלם ג'ומיירה והמרינה, לצד מצוינות קולינרית יפנית שזכתה לשבחים בינלאומיים. אורחים השנה החדשה יוכלו ליהנות מערב אינטימי בו הם יכולים להתפנק בתפריט א-לה-קארט משובח של נובו.

שעה: 19:00 עד 02:00.

הוצאה מינימלית לאדם: 1,950 AED עבור פינת אוכל מרכזית ובר-טרקלין ישיבה, 2,950 AED לישיבה במרפסת פרימיום ו- AED 5,000 לישיבה פרמיום במרפסת בחזית.

בידור: DJ חי

אורחים הסועדים בנובו מוזמנים ליהנות ממופע הזיקוקים מהחוף בחצות עם כוס שמפניה חינם.

לגילאי 3 שנים ומעלה בלבד.

מנה ממסעדת Hakkasan הנמצאת במלון אטלנטיס. צילום יח"צ

הקסאן דובאי (Hakkasan)

מסעדת הקסאן הממוקמת באטלנטיס דה-פאלם היא בעלת כוכבי מישלן וזוכה לשבחים בינלאומיים. היא מפורסמת בזכות התפריט עם הפרשנות המודרנית של המטבח הקנטונזי, שנוצר על ידי השף אנדי טו. במהלך ערב השנה החדשה במסעדת הקסאן, האורחים ייהנו ממגוון מנות ייחודיות וחדשניות, בזמן שהדייג'יי ירים את האנרגיה לקראת הצלצל של השנה החדשה.

שעה: 19:00 ואילך.

עלות: 1,950 AED לגילאי 4 ומעלה ובחינם לילדים מתחת לגיל 3.

כולל תפריט קבוע בלעדי ומבחר של שמפניה, יין לבן, יין אדום, בירה ומשקאות חריפים מובחרים.

בידור: די ג'יי רזידנט.

מסעדת ווייט ביץ' (WhiteBeach)

במסעדת ה-White Beach שבאטלנטיס דה-פאלם תמצאו ביתנים יוקרתיים עם בריכות צלילה פרטיות ומתחם הופעות מוזיקה ודי ג'יי על החוף. המסעדה היוקרתית על החוף הפרטי של אטלנטיס מזמינה את אורחיה להגיע בקוד לבוש לבן וליהנות ביעד החם ביותר בדובאי, על חוף הים מול נופי ג'ומיירה וקו הרקיע של העיר. החוויה תכלול תפריט בן תשע מנות, שעושה כבוד למורשת הים תיכונית, של השף איברהים אתא.

שעה: 19:00 ואילך.

הוצאה מינימלית לאדם: 2,950 AED.

כולל תפריט קבוע בן תשע מנות משותף ומבחר משקאות חריפים, יין, בירה ומשקאות קלים.

Exit mobile version