Site icon IAS

חברת הבלדרות GCX מציגה את סחר האון ליין לרבעון השלישי של 2017

חברת הבלדרות הישראלית GCX, מפרסמת את נתוני סחר האון ליין ברבעון השלישי של 2017, המתייחס לרכישות של הציבור הישראלי באתרים הבינלאומיים. הנתונים מתייחסים להיקף הרכישות על ידי לקוחות פרטיים המופצים בישראל באמצעות GCX בלבד.

הנתון הבולט ביותר ברבעון האחרון הוא זינוק של 13% בהיקף הרכישות בהשוואה לרבעון קודם, והם הסתכמו ברבעון זה בכ- 6.96 מיליון דולר. בהשוואה לרבעון הראשון השנה מדובר בזינוק משמעותי יותר של כ- 22%.

מהנתונים עולה כי ערך עסקה ממוצעת ברבעון השלישי הסתכם ב- 88$, גידול של כ- 6% בהשוואה לרבעון הקודם. עוד עולה מהנתונים כי 27.5% מהעסקאות היו בשווי גבוה מ- 75$, סכום המהווה את סף החבות במס למוצרים ביבוא אישי, בהתאם לחוק. על פי תקנות רשות המסים רכישות מחו"ל בסכומים גבוהים מ- 75$ מחויבות במכס ובמע"מ, וכן בעלות דמי טיפול בהתאם לתעריף שמפרסמות חברות השילוח.

מהנתונים שנאספו במחלקת המחקר של GCX עולה עוד כי כ- 53.5% מהרכישות נעשו באתרי סחר שמקורם בארה"ב, ובכלל זה ebay, אמאזון ואחרים, נתון דומה לרבעון הקודם. 33% מההזמנות נעשו מאתרים בריטיים, לרבות מותג האופנה הפופלארי בישראל  כ- ASOS, נתון המהווה גידול של כ- 12% ברכישות מהשוק הבריטי בהשוואה לרבעון הקודם. יתר ההזמנות הן מיעדים במזרח כגון הונג קונג וסין וכדומה. מנתוני GCX עולה עוד כי רק כ- 2% מההזמנות הן מאתרי סחר בינלאומיים בטורקיה.

Exit mobile version