Site icon IAS

חברת גוליבר עוברת זמנית למתכונת עבודת אונליין מלאה

טרמינל 1. בשל צמצום הפעילות הבינלאומית אין הצדקה כלכלית להפעלתו המלאה. צילום יח"צ

חברת גוליבר הודיעה הבוקר כי היא עוקבת אחר ההתפתחויות העסקיות האחרונות בארץ ובעולם הקשורות לוירוס הקורונה והשפעותיו על ענף התיירות והתעופה. כצעד מנע, החליטה החברה לעבור באופן זמני למתכונת עבודת אונליין מלאה, לעבור למבנה הוצאות רזה ולהקדים את יישום תוכניתה האסטרטגית לעבודה מרחוק.

"מדובר בפעולה הכרחית, שתסייע לחברה ולעובדים לעבור את תקופת המשבר שתקף במלוא העוצמה את תעשיית התיירות בכללותה. במהלך החודש הקרוב תעבור החברה באופן זמני לעבודה במתכונת מצומצמת, יוקפאו פיתוחי טכנולוגיה אסטרטגיים, כשני שליש מעובדיה יצאו לחל"ת של 30 יום, ולחלק האחר תצומצם אחוז משרתם", נמסר מהחברה.

משמאל, זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר, בצילומי קמפיין עם חזי דין.  צילום מושיקו דהן

עוד דווח כי פעולה זו מתאפשרת הודות לעובדה כי 90% מפעילות החברה מתקיימת באתר האינטרנט ובאפליקציית המובייל שלה ועל כן היא לא תפגע בחוויית השירות של הלקוחות ויינתן מענה שירות מלא ללקוחת החברה.  האתר ימשיך לפעול במלואו וניתן יהיה להמשיך לרכוש 100% ממוצרי החברה באמצעותו – בדסקטופ ובמובייל. מוקד המכירות של החברה יעבור זמנית גם הוא במלואו למתן שירות אונליין בלבד.

"המלצת משרד הבריאות מיום רביעי בשבוע שעבר הקוראת לציבור הישראלי להימנע מטיסות יוצאות לחו"ל, הגבירה את המשבר בענף התיירות שעוד קודם להודעה נמצא במצב מאתגר. ההודעה הדרמטית חוללה רעידת אדמה של ממש. ישראל היא המדינה הראשונה בעולם היוצאת בהצהרה מסוג זה", מסר זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר. "כחברה אחראית, שחושבת קודם כל על טובת העובדים, הלקוחות והספקים, אנחנו משוכנעים שחובתנו היא לנקוט במיידי בפעולות נכונות שיסייעו לשמור על החברה ועל עובדי החברה ככל הניתן לטווח הארוך, היות ואני משוכנע שהביקוש לטיסות ימשיך ואף יגדל, ואנו נהיה שם בשביל הלקוחות שלנו״, סיכם רוזן.

מטוסי קבוצת לופטהנזה. צילום יח"צ

לופטהנזה מגמישה תנאים

קבוצת לופטהנזה מודיעה על עדכון במדיניות שינוי וביטול כרטיסי הטיסה של חברות התעופה המשתייכות אליה. החל מהיום, יוכלו נוסעים להזמין כרטיסי טיסה מסוג "FLEX" בלופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS ליהנות מן האפשרות לשנות או לבטל את טיסתם ללא עלות.

השינוי במדיניות יחול על טיסות למאות היעדים אליהם טסות חברות התעופה של הקבוצה באירופה, המזרח הרחוק, דרום אמריקה ואפריקה. מדיניות הביטול לא תחול על הזמנות ליעדים בצפון ומרכז אמריקה.

מדיניות ביטולים זו תקפה להזמנות שיבוצעו החל מהיום (א') ועד ה-10.3.20 להמראות עד -30.11.2020.  השינוי או הביטול יתאפשרו עד יום הנסיעה, לפני שעת ההמראה המקורית.

מטוסים של אל על בנתב"ג. עדכון המדיניות. צילום יח"צ

אל על בהקלות נוספות במדיניות

ואילו אל על מודיעה על הקלה נוספת במדיניות המסחרית בכל טיסותיה אל ומאירופה. במסגרת המדיניות המעודכנת, אל על תאפשר למחזיקי כרטיסי טיסה מכל הסוגים, לכלל יעדי החברה אל ומאירופה ליציאות עד ל-31/3/20 (כולל), לשנות או להקפיא את הכרטיס שברשותם ליציאה עד ה- 31/7/20 (כולל) ללא תשלום דמי שינוי או טיפול (בכפוף להפרשי התעריף בכרטיסי הטיסה ככל שיהיו).

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המדיניות בכל עת.

הנוחתים מאיטליה ייכנסו דרך אולם הנכנסים בטרמינל 1

ואילו מרשות שדות התעופה נמסר הבוקר כי על פי הנחיות משרד הבריאות: החל מהבוקר (יום ראשון), נוסעים הנוחתים בישראל בטיסות מאיטליה, ייכנסו דרך אולם נכנסים בטרמינל 1 בנתב"ג ובכך יופרדו הנוסעים מאיטליה משאר הנוסעים.

הנוסעים בטיסות הפנים-ארצית מאילת אשר ינחתו בנתב"ג ייכנסו מטרמינל 3. השינויים הינם לגבי נחיתות בלבד. אין שינויי בהמראות.

Exit mobile version