Site icon IAS

זוראב פולוקשווילי, מזכ"ל ארגון התיירות של האו"ם, מבקר בישראל

מימין: המזכ"ל זוראב פולוקשווילי, המנכ"ל דני שחר.צילום משרד התיירות:

משרד התיירות מארח השבוע את מזכ"ל ארגון התיירות של האו"ם (UNWTO), זוראב פולוקשווילי, ואת צוותו לביקור בן יומיים בישראל. במהלך הביקור יעניק המזכ"ל תעודה לכפר כמא, לרגל זכייתו בתחרות הכפרים התיירותיים הטובים ביותר של הארגון לשנת 2022.

בדצמבר האחרון זכה היישוב הצ'רקסי, כפר כמא, בתחרות היוקרתית של ארגון התיירות של האו"ם, ונבחר להיכלל ברשימה האקסקלוסיבית של הכפרים התיירותיים הטובים ביותר לשנת 2022. מעבר להיותה מקור לגאווה ישראלית, הזכייה צפויה לעודד גידול בתיירות באזור ובפיתוח המרחב הכפרי הסמוך.

את פני המזכ"ל ומשלחתו קיבל הערב דני שחר, מנכ"ל משרד התיירות, שלאחרונה נבחר על ידי הארגון, להוביל מטעם מדינת ישראל, צוות משימה (Task Force) לעיצוב תפיסת התיירות העולמית, של הארגון, לצד ספרד.

שר התיירות חיים כץ: "תחרות כפרים גלובליים היא במה שמאפשרת להראות את הפסיפס התרבותי העשיר בישראל, לצד הקולינריה המגוונת והנופים הייחודים. אנו שמחים לארח את מזכ"ל ארגון התיירות של האו"ם, זוראב פולוליקשווילי, שהגיע במיוחד לישראל, כדי להעניק תעודת הוקרה לכפר כמא, על הזכייה בתחרות הכפר הטוב ביותר לתיירות בשנת 2022. ברכות לתושבים, הבאתם לנו הרבה כבוד".

Exit mobile version