Site icon IAS

זאפ טרוול- אתר השוואת מחירים בתחום התיירות

זאפ השוואת מחירים יוצאת בשיתוף פעולה עם ענקית התיירות הבינלאומית אמדאוס ומשיקה מחדש את קטגוריית התיירות, Zap Travel בעלות משותפת של כמיליון שקלים.

 

zap travel, הוא אתר להשוואת מחירים בתחום התיירות, ומציע השוואת מחירי טיסות, מלונות, חבילות נופש בארץ ובחו"ל, טיולים מאורגנים, השכרות רכב ועוד, בצורה אינטואיטיבית ופשוטה ובאמצעות מערכת חכמה של סינונים ומיונים. האתר המחודש מציע לגולש השוואת מחירים בין מגוון רחב של הצעות תוך הקפדה על פשטות ונוחות של הממשק, מידע מפורט ונחוץ עבור כל הצעה הכולל גם חוות דעת ודירוג גולשים לסוכני נסיעות ובתי מלון.  חוויית המשתמש זכתה לשדרוג משמעותי באמצעות ויזואליות מרהיבה, שיתוף תמונות גולשים מתוך האינסטגרם, ועוד מגוון רכיבים חדשים ביניהם הצגת היעדים הפופולאריים בעמוד הבית וקופונים אטרקטיביים עדכניים לחופשות בארץ. בשבועות הקרובים יושק אתר גם האתר המותאם לסלולר.

 

לדברי ניר למפרט, מנכ"ל zap group: "zap ממשיכה להתרחב ומציעה כעת לצרכן הישראלי זירה משודרגת לרכישה אונליין גם בתחום התיירות. משאבים רבים הושקעו בהשקה זו תוך מתן דגש על הערך הצרכני של האתר, ושמירה על הסטנדרט הכי גבוה של תוכן, ממשק וחוויה".

 

בזכות שיתוף פעולה זה נוספו לגרסה החדשה, בין היתר, גם קטגוריות ייעודיות הממוקדות בחופשות ספציפיות לדוגמא חבילות ספורט (הכוללות טיסה, מלון וכרטיסים למשחק כדורגל), חבילות נישואים אזרחיים (הכוללות טיסה, מלון וכן את כל ההליך הבירוקרטי של הטקס) קטגוריית הופעות בחו"ל, חבילות ספא וסקי ועוד.

 

אמדאוס היא החברה המובילה בארץ לפתרונות טכנולוגיים בתעשיית התיירות ואחת משלושת השחקניות החזקות ביותר בתחום ברמה העולמית, עם פעילות בכ- 220 יעדים בינלאומיים.  החברה מרכזת את כל המידע המעודכן בנוגע לטיסות וחבילות ומתווכת אותו לשחקנים הרלוונטיים תוך פיתוח פתרונות טכנולוגיים ייעודיים לשוק הישראלי. שיתוף הפעולה עם אמדאוס מעמיד כעת את zap travel בקו אחד עם הסטנדרטיים הבינלאומיים בתחום.

 

לדברי גדי מור, מנכ"ל חברת אמדאוס בישראל, יוכלו הנוסעים הישראליים ליהנות ממגוון מוצרים הגדול ביותר לכלל היעדים בעולם ולקבל השוואת מחירים הזולים ביותר בשוק של טיסות שכר, טיסות סדירות חברות לאו קוסט וחבילות נופש.

Exit mobile version