Site icon IAS

וירג'יניה שבמחשבתי: ערש מוזיקת הקאנטרי קוראת לכם

נופים מופלאים, הרים וים, אתרים הסטוריים ופארקי שעשועים. כרמים בוירג'יניה. צילום תאגיד התיירות של וירג'יניה

"כל מה שאתם אוהבים בחופשה אפשר למצוא בווירג'יניה", כך הבטיחה לנו אמש הנשיאה ומנכ"לית תאגיד התיירות של וירג'יניה, ריטה מק'לני, במסגרת אירוע מרשים במלון ג'אפה ביפו.

מושל מדינת וירג'יניה, ראלף נורת'ם. צילום עוזי בכר

מושל מדינת וירג'יניה, ראלף נורת'ם הגיע במיוחד ארצה בראש משלחת מכובדת של יותר מ-10 מבכירי המדינה והמשק כולל בתחום התיירות בארצו. וירג'יניה התקרבה בחודשים האחרונים לישראל עם תחילת הטיסות הישירות של יונייטד איירליינס בחודש מאי לנמל התעופה דולס, שהוא למעשה בווירג'יניה. לדברי ריטה מק'לני, שלוש הטיסות השבועיות מלאות לגמרי והיא מקווה שיונייטד יגדילו את מספרן. לטיסות של יונייטד יש ערך מוסף בזכות החבילות שהן מציעות לנוסעי מחלקות היוקרה: חבילה של טיסה ומלון יוקרתי בווירג'יניה.

 

ריטה מק'לני- הנשיאה ומנכ"לית תאגיד התיירות של וירג'יניה. צילום עוזי בכר

הסיסמה שמלווה את התיירות של וירג'יניה היא "וירג'יניה היא לאוהבים"

ולדברי ריטה, יש דברים רבים לאהוב בווירג'יניה גם למי שעומדות בפניו הרבה מאד בחירות של יעדים – כמו לישראלים. בין אם זו היסטוריה – שכן וירג'יניה היא ערש הולדתה של אמריקה, בין אם מסעדות ויין – בווירג'יניה 300 יקבים וכמובן היותה מולדת מוזיקת הקאנטרי שתחילתה ב-1927 ויש מסלול מיוחד שלאורכו אפשר לנסוע בעקבות להקות שמנגנות מוזיקת קאנטרי חיה, להירגע וליהנות מהנוף.

האירוע, שנועד לקדם ולעודד את הקשר הכלכלי והתיירותי בין ישראל לווירג’יניה, נערך באולם הקפלה (The Chapel) המרשים של מלון ג'אפה היוקרתי והמה אנשי עסקים בחליפות. המושל נורת'ם אמר שיש דמיון בין ישראל לבין וירג'יניה, ציין ש"הכלכלה שלנו טובה" והוסיף שהתיירות היא התעשייה השנייה בגודלה במדינתו.

אחוזתו של ג'ורג' וושינגטון בוירג'יניה, משקיפה על נהר הפוטומק. צילום תאגיד התיירות של וירג'יניה

לדברי ריטה, בשנת 2018 הגיעו אליה 47 מיליון תיירים, בהם 40,000 ישראלים. וירג'יניה מציעה מכלול תיירותי הכולל ערים תוססות כמו ריצ’מונד, הרים, נופים, חופים מדהימים, מוזיאונים מפורסמים, אירועים תרבותיים ופסטיבלי מוסיקה, יין משובח ואוכל נהדר מכל הסוגים עם שפים ידועים. במדינה השוכנת לחוף האוקיינוס האטלנטי, אפשר ליהנות מ-7 סוגים של אויסטרים, אהבה וחופים מדהימים ללא כרישים, “רק דולפינים שייקחו את ילדיכם 'לסיבוב' ויחזירו אותם משועשעים”, כדברי יחסי הציבור של המדינה. בנוסף, יש בה הרבה אתרי מורשת כמו בתיהם של ג’ורג וושינגטון ותומאס ג’פרסון.

חברת התיירות Virginia is for Lovers מתכננת קמפיין בישראל לעידוד התיירות לוירג'יניה. נציגיהם בישראל הם קבוצת פולאריס. אשר לתיירות נכנסת לישראל, לווירג'יניה יש פוטנציאל של תיירות צליינית, שכן אחוז גבוה מתושביה הם אוונגלים, שהם נוצרים אוהבי ישראל.

Exit mobile version