Site icon IAS

וויז אייר משיקה קו חורף חדש מאילת – וילנה שבליטא

וילנה שבליטא. . צילום Depositphotos

וויז אייר (Wizz Air), מודיעה היום – בשיתוף משרד התיירות – על השקת קו החורף החדש: וילנה-אילת (נמל התעופה רמון). וויז אייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה, אשר ציינה השבוע 15 שנות פעילות בעולם ושבע שנים בישראל ממשיכה בכך במהלכי ההתרחבות באילת.

הקו החדש יחל לפעול כבר מהחורף הקרוב מ-27 באוקטובר 2019 עם שתי טיסות שבועיות – בימי שלישי ושבת בעלות של החל מ-39 שקל. הזמנות לקו החדש ייפתחו היום (ה'), דרך אתר החברה או דרך האפליקציה.

החברה מציעה תעריפים מוזלים למספר רב של יעדים דרך מערכת הזמנות מקוונת וידידותית. בשנת 2018, הטיסה וויזאייר למעלה מ-1.2 מיליון נוסעים לישראל וממנה.

תוספת של 10% בסבסוד

מטוס וויז אייר.מגדילה פעילות בישראל. צילום יח"צ

משרד התיירות יסבסד את הטיסות ב-66 יורו לנוסע מכיוון שזהו קו חדש: לחברה יש קו המחבר בין וילנה לתל אביב ועתה מושק הקו הישיר לאילת. בדרך כלל מסבסד המשרד את הטיסות ב-60 יורו לנוסע. התוספת של 10% לכדי 66 יורו היא בזכות הגדלת מספר הטיסות בעונה הבאה מ-14 ל-16. כמו כן התחייבו מלונאי אילת ליצור פעילויות ועניין לתיירים.

לדברי מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, הרחבת הפעילות של Wizz Air בישראל ופתיחת קו חדש מווילנה לאילת, "הן הבעת אמון בתיירות לישראל ובאפקטיביות השיווק שאנחנו מובילים באירופה, שהביא לשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל. בשנים האחרונות חברות התעופה והתיירים מגלים את המוצר התיירותי האיכותי שמציעה ישראל וכמובן את הערך של המוצר המדברי. אני סמוך ובטוח שהקשרים ההדוקים שלנו עם Wizz Air יסייעו לנו לשבור שיאים נוספים בתיירות"

תמרה ווליוס, דוברת חברת Wizz Air:: "אנו מודיעים היום על הרחבת פעילותה של חברת WIZZ AIR בישראל ובאילת בפרט ומדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק קו חדש בין וילנה-אילת לחורף 2019-2020. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות"

Exit mobile version