Site icon IAS

והזוכה בתואר אתר הסקי הטוב בעולם הוא: ואל טורנס

משפחה מבלה בוואל טורנס בצרפת. יש כבר שלג טוב. צילום Val Trorens

מותגי הסקי הטובים בעולם נחשפו בשבוע שעבר על השטיח האדום  בטקס גאלה בקיצביהל (Kitzbühel) שבאוסטריה, בתחרות שנערכה על ידי ארגון World Ski Awards. הדמויות המובילות בענף ומקבלי ההחלטות של תעשיית הסקי התאספו ב- A-ROSA, ריזורט חמישה הכוכבים בקיצביהל להענקת פרסי הסקי 2018, כדי לגלות מי מהם הוכתר כטוב ביותר בתחומם.

כאתר הסקי הטוב בעולם בזכות רשת מדרונות השלג הייחודית שלו. נבחר אתר הנופש הגבוה ביותר באירופה Val Thorens שבצרפת

האיזון המושלם בין העיצוב העכשווי והמסורת השוויצרית הביא ל-W Verbier לקטוף את הגביע של מלון הסקי הטוב בעולם, בעוד ש- Chalet Les Anges בצרמט ( Zermatt) הוכרז כבקתת הסקי הטובה ביותר.

ריזורט א-רוזה בקיצביהל שבאוסטריה, שבו  התקיים הטקס. צילום A-rosa

גם סקי וגם מסע במכוניות בנטלי

בתואר מלון בוטיק הסקי הטוב ביותר זכה Aurelio Lech באוסטריה. בין ה-14-22 בדצמבר ובין ה-28 בדצמבר ל-6 בינואר, מתאפשרת באתר סקי זה נסיעת מבחן בארבעה מודלים שונים של מכוניות בנטלי (Bentley) במסגרת סיור חורף באאורליו. מקצוענים של בנטלי מספקים הדרכה לפני המסע ההרפתקני.

מסע בארבעה מודלים של בנטלי מאתר אאורליו באוסטריה. צילום מהאתר

אוסטריה פועלת כדי לחזק את תחום הסקי שלה, גם ביעדים שפחות ידועים לציבור הגולשים בעולם.

בקטגוריות החדשים שזה מקרוב נפתחו, יוקרה מאופקת ונוחות עזרו ל-Fahrenheit Seven Courchevel scoop לקטוף את תואר מלון הסקי הטוב בעולם בעוד (Chalet des Cascades (Les Arcs הובילה אותו לזכות בתואר השאלה הטוב ביותר של בקתת סקי בקטגוריית הקירבה למסלולים (ski-in ski-out).

פרס ניתן גם ל- Juan Cruz Adrogué שתרם לתרבות הסקי הארגנטינאית באמצעות מהפכה שביצע באתר הסקי Chapelco.

באירוע, שהתקיים זו השנה השישית בריזורט א-רוזה שבטירול, נאספו נציגים ממדינות סקי ברחבי אירופה, אסיה, צפון ודרום אמריקה ואוסטרליה.

ה-World Ski Awards  נחשב למוביל בענף הסקי. הבחירה נעשית על ידי מקצוענים, לצד הציבור הרחב, בקשת של קטגוריות, הכוללות את הריזורטים הטובים ביותר, המלונות, ה- chalets ומארגני התיירות.  ההצבעות נעשות און ליין על ידי מנכ"לים, סיטונאי תיירות, טור אופרייטורים, סוכנים ואנשי מדיה לצד ציבור צרכני תיירות הסקי.

התחרות היא תחרות-אחות לארגון World Travel Awards שקיים כבר 25 שנה.

לפירוט הזוכים.

Exit mobile version