Site icon IAS

התאחדות משרדי הנסיעות חתמה על הקוד האתי הגלובלי לתיירות

בטקס חגיגי שנערך בשבוע שעבר בארמון הממשל בוולנסיה, חתמה התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל (ITTAA) על הקוד האתי הגלובלי לתיירות של ארגון התיירות העולמי של האומות המאוחדות UNWTO.

מנכ"לית ההתאחדות, חני סובול, ייצגה את ההתאחדות בטקס, אשר נערך בנוכחות ראשי ממשל של ממשלת ספרד והאומות המאוחדות וכן ראשי התאחדויות נסיעות ותיירות מכל העולם. הטקס פתח את הוועידה העולמית הרביעית של התאחדויות סוכני הנסיעות.

ביחד עם ההתאחדות הישראלית, חתמו על הקוד האתי הגלובלי לתיירות גם ASTA – התאחדות סוכני הנסיעות האמריקנית וכן התאחדות הסוכנים ממרוקו FNAVM.

הקוד האתי הגלובלי לתיירות הוא מערכת עקרונות, המנחים את בעלי העניין בפיתוח תיירות בממשלות, בממשל המקומי וכמובן – בתעשיית התיירות הבינלאומית.

עקרונות אלה עוסקים בשלושה מעגלים:

מהות התיירות: כלי למימוש אישי וקבוצתי, פעילות המועילה למדינות ולקהילות המארחות, גורם לפיתוח בר קיימא.

תרומת התיירות: להבנה הדדית ולכבוד בין עמים וחברות, לשיפור המורשת התרבותית של האנושות.

זכויות וחובות: הזכות לתיירות וחופש התנועה לתיירים, מחויבות בעלי עניין בפיתוח תיירות וזכויות העובדים והיזמים בענף התיירות.

יצוין, כי התאחדות משרדי הנסיעות וחבריה כבר פועלים בהתאם לקוד האתי הגלובלי לתיירות, והחתימה בטקס החגיגי באה להשלים את התהליך ולהימנות באופן רשמי עם גופי התיירות אשר UNTWO מכיר בהם כפועלים ליישום עקרונות הקוד האתי הגלובלי לתיירות בעבודתם.

Exit mobile version