Site icon IAS

הקשר החם עם פינלנד

השבוע התקיים מפגש בשגרירות פינלנד, בין שגרירת פינלנד הגברת לנה קייזה מיקולה ( Ms leena kaisa Mikkola) ויורם מוטעי מנכ"ל קשרי  תעופה, המפגש התקיים לרגל ההשקה של קו טיסות ישירות לרובניימי שבלפלנד המאפשר גם לנוסע העצמאי להגיע ללפלנד , מוטעי  סיפר לשגרירה על ההתעניינות ההולכת וגוברת של הנוסע הישראלי בלפלנד ואמר כי בכוונתו להמשיך לפתח את היעד גם בעונת האביב והסתיו.

הטיסות הישירות של קשרי תעופה באמצעות חברת סן דור, יחלו מחודש פברואר ועד סוף חודש מרץ, כאשר סך הכול תפעיל  החברה כ- 10 טיסות לאורך החורף הקרוב . 

קשרי תעופה תשווק את הטיסות כחלק מחבילות אקסטרים הכוללות מגוון אדיר של אופציות לחוות את היעד – טיולי ספארי שלג הכוללים רכיבה על אופנועי שלג, מזחלות כלבי האסקי ואיילים , הפלגה בשוברת קרח, טיולים בטבע הפראי של לפלנד וסיורי צפייה בפלא של הזוהר הצפוני. החבילות כוללות טיסה, מלון , כניסה לאטרקציות ושהות ביעד למשך 7 ימים. 

בין המלונות הבלעדיים שתציע קשרי תעופה בחבילות ניתן למצוא גם מלונות פרימיום כגון Chalet Hotel Rovaniemi  או מלון  Santa Claus Holiday Village , הנמצא בלב הכפר הנחשב על ידי המקומיים כמקום מושבו של סנטה קלאוס

 

Exit mobile version