Site icon IAS

המרכז למטייל תאילנד מציע חופשה באי פרטי

חופשה באי פרטי בתאילנד. צילום יח"צ

סוכנות הנסיעות המובילה לטיולים בתאילנד משיקה פעילות גולשים ראשונה מסוגה לחשיפת יעד תיירותי חדש – האי הפרטי   Ko Munnork . כל מה שצריך לעשות הוא להחליט אילו 2 חפצים הייתם לוקחים לאי בודד.

"המרכז למטייל תאילנד", סוכנות הנסיעות המובילה והוותיקה בישראל לנופש וטיולים בתאילנד, משיקה פעילות ייחודית וראשונה מסוגה לחשיפת יעד תיירותי חדש בתאילנד- האי Ko Munnork .

החל מהיום, ה-28 באוגוסט, תתקיים תחרות ייחודית בפייסבוק ובאינסטגרם, במסגרתה יתבקשו הגולשים לשתף את חבריהם במלל, תמונות או סרטונים של הרעיון הכי מקורי ומשוגע ל-2 פריטים אותם היו לוקחים לאי בודד. הרעיון המוצלח ביותר יזכה את הגולשים בחופשה זוגית באי הסודי. על המשתתפים לתייג את התגובות או את הפוסט בהאשטג #אי_בודד . הזוכים יחוייבו לקחת לאי הבודד את שני הפריטים שזיכו אותם בתחרות ויתבקשו לתעד את השהות שלהם על גבי האי יחד עם הפריטים. הפרס בתחרות הוא חופשה זוגית בתאילנד באי בודד, הכוללת כרטיסי טיסה לתאילנד שהות על האי הבודד למשך שלושה לילות ושלושה לילות נוספים בבנגקוק , מימוש הפרס יהיה אפשרי לאורך כל השנה מלבד בין התאריכים 25 לדצמבר ועד ה-5 לינואר 2020 .

חופשה בלתי נשכחת באי פרטי. צילום יח"צ

מים חמים יש רק בשעות שבהן יש חשמל

Ko Munnork (קו מונורק) ממוקם ממש מול חופי רייונג ליד קו סמט במפרץ תאילנד, שלוש שעות נסיעה בלבד מבנגקוק ברכב ועוד כ-45 שייט במעבורת. באי אתר נופש אחד בלבד- Epikurean Lifestyle אתר הנופש  הפרטי היחיד במפרץ. הנכס של Epikurean Lifestyle כולל 18 דונם, ומשתרע על חמישית מהאי. ניתן להגיע לאי בקלות, באמצעות הסירה הפרטית של אתר הנופש בהפלגה שנמשכת כ-45 דקות. במקום ישנה בריכת שחייה , מרפסת טרקלין ובר חוף. הריזורט כולל בונגלוסים בודדים, המעוצבים בסגנונות כפריים פשוטים ומגיעים עם כל הנוחיות הדרושה לחופשה בלתי נשכחת. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, מרפסת או מרפסת פרטית ואינטרנט פס רחב בחינם. מסעדת המרפסת הפתוחה, מושלמת לחוויות קולינריות בכל שעות היממה. אחד הדברים ששומרים על האותנטיות באי היא אספקת החשמל והמים, חשמל יש בין השעות 10:00-13:00. (כ-4 שעות ביום), מים יש כל היום אך מים חמים יש רק בשעות שבהן יש חשמל. ישנן באי אטרקציות ימיות, שנורקלים בחוף, והשכרת קייאק בעלות של 500 באט לשעה.  Koh Munnork הוא אחד היעדים הייחודיים יותר בתאילנד עם חוף בתולי, ג'ונגל שופע וכל זה מיועד רק לכם

אודות המרכז למטייל תאילנד
"המרכז למטייל תאילנד" הינה סוכנות נסיעות תאילנדית, הפועלת ברישיון מוסמך של לשכת התיירות התאילנדיתTAT  . הסוכנות כוללת כיום רשת של שישה סניפים הפרושים ברחבי תאילנד (2 סניפים בבנגקוק; 2 סניפים בקוסמוי ; צ'אנג מאי; פוקט) ומרכז הזמנות אינטרנטי הממוקם בבנגקוק ומעסיק עשרות עובדים לשם תמיכה בהזמנות מישראל טרם הנסיעה.

Exit mobile version