Site icon IAS

"המרוץ לפריז" יוצא לדרך!

"המרוץ לפריז" יוצא לדרך. צילום באדיבות דקטלון

הערב, ג' 27 באוגוסט, יצא לדרך "המרוץ לפריז", אתגר אולימפי עירוני שיזמה אפליקציית הניווט Navigo בשיתוף המכון הצרפתי. במשך 3 ימים ישתתפו כ-400 משפחות שיתחרו במסלול אתגרי, שיכלול פעילויות וחידות ספורט ברחבי העיר תל-אביב, ויזכו בפרסים. בעזרת אפליקציית הניווט Navigo, המשתתפים יעברו ברחבי העיר בין מקומות בעלי זיקה לצרפת ולתרבות הצרפתית. בכל נקודה המשתתפים יצטרכו לפתור חידות או לבצע פעילות ספורטיבית מהנה. אורך מסלול הוא 90 דקות. האירוע מתקיים כמחווה למשחקים האולימפיים והפראלימפיים שפריז מארחת השנה.

המרוץ יתקיים בין התאריכים 27 – 29 באוגוסט, כדי לאפשר לכמה שיותר משתתפים להצטרף ולהשתתף במרוץ. יש להירשם מראש באתר ולבחור את היום והשעה בה המשפחה תחל את המרוץ. התחנה הסופית במרוץ, היא חנות DECATHLON, מותג הספורט הבינלאומי שנוסד בצרפת ב-1976 ומאז התרחב לכ-70 מדינות נוספות. סניף DECATHLON תל-אביב באלנבי 109 יארח את משתתפי האתגר לפעילות ספורטיבית אחרונה.

מוזמנים לקחת חלק ב"מירוץ לפריז" – מסלול אתגרי למשפחות וחברים, עם דגש על ערכים של ספורט, סביבה וחינוך. בכל שלב, המשתתפים יתבקשו לפתור חידה או לבצע פעילות ספורטיבית. המטרה היא לצבור כמה שיותר נקודות בזמן מוגבל כדי לזכות בפרס הראשון – כרטיס טיסה זוגי לפריז, מתנת אייר פראנס. הפרס יוענק לזוכים לאחר שקלול כל הנקודות שצברו כל המשתתפים במהלך 3 הימים.

כאמור, המסלול יעבור באזורים התיירותיים של תל אביב: מאזור מתחם התחנה ונווה צדק ועד אלנבי – רוטשילד, ויתמקד בנקודות ציון חשובות כמו המכון הצרפתי, בית הספר הצרפתי מרק שאגאל ודוכן אייר פראנס, שיציגו את המוצרים והשירותים שלהם.

לפרטים נוספים והרשמה, היכנסו לעמוד האירוע

להרשמה

Exit mobile version