Site icon IAS

המטרה: נסיעות ללא גבולות (כמעט)

בקשות לדרכון צילום Depositphotos

מועצת הנסיעות והתיירות World Travel & Tourism Council – WTTC – והאיגוד הבינלאומי לניהול גבולות וטכנולוגיות International Border Management & Technologies Association  – IBMATA – ישתפו פעולה לקידום נסיעה בטוחה וחלקה דרך גבולות הבינלאומיים.

WTTC מייצג את המגזר הפרטי העולמי בתעשיות התיירות והתיירות ו-IBMATA, שהוא ארגון עולמי ללא כוונת רווח, מקדם שיתוף פעולה בין גורמי ניהול גבולות וספקי טכנולוגיה ברחבי העולם.

גלוריה גווארה, נשיאה ומנכ"לית מועצת הנסיעות והתיירות. צילום WTTC

התוכנית של WTTC  לתנועה חלקה חוצת-גבולות (Seamless Travel), חוזה עתיד שבו לא יהיה על הנוסע לספק את אותו המידע או הדרכון מספר פעמים לאורך הדרך בין כמה מדינות. במקום זאת, טכנולוגיית הביומטריה תעבוד בכל נקודת מגע של הנסיעה כדי להקל על הנוסע, תוך מתן שירותי הגבול במקביל לאבטחה רבה יותר.

"ב-20 השנים הקרובות ייווצרו 100 מיליון מקומות עבודה מתיירות"

נמסר כי שני הארגונים מגלים מחוייבות לעשות שימוש מיטבי בטכנולוגיה חדשה ומתפתחת ולייסד עקרונות לניהול הגבולות עם חברי שני הארגונים. זאת, כדי לספק חוויית נוסעים בינלאומית משופרת ברחבי העולם.

נשיאת ומנכ"לית WTTC, גלוריה גווארה, אמרה: "תעשיית הנסיעות והתיירות מעסיקה כיום אחד מכל עשרה אנשים על פני כדור הארץ ובמהלך 20 השנים הקרובות נראה הכפלה של מספר הנוסעים ויצירת עד 100 מיליון מקומות עבודה ברחבי העולם. יש לנו אחריות להיערך לקראת העתיד על ידי שינוי חווית הנוסע תוך הגברת האבטחה על ידי עבודה משותפת עם הממשלות. היחסים שלנו עם IBMATA יעזרו לקדם את הרעיון של נסיעה בטוחה במעבר בין גבולות בינלאומיים ושיפור חווית הנוסעים".

טוני סמית, יו"ר IBMATA, הוסיף כי מערכת היחסים שלהם עם WTTC  "תאפשר לנו למקסם את שיתוף הפעולה בין תעשיית הנסיעות, סוכנויות הגבול וספקי הטכנולוגיה, כדי לעזור לנו למלא את התפקיד החשוב הזה".

Exit mobile version