Site icon IAS

המושבה שרונה נערכת לחגים

שרונה, המושבה הטמפלרית בלב תל אביב שכבר מטביעה את חותמה כמרכז הקניות והפנאי של העיר, מתחילה בהיערכות לחגי תשרי,  במסגרתה תציעה למבקרים במקום חוויות קניות ייחודית ומשודרגת באמצעות פעילות שטח משמעותית וחווייתית.

 

בין היתר, תעמוד לרשות הקונים במושבה עמדת קונסיירז'VIP  מיוחדת, שתדריך ותכווין את אורחי המושבה לגבי מוקדי הקניות השונים. מטרת הפעילות היא להעניק לקונים חוויות קניות ברמה הגבוהה ביותר, כשבמסגרתה יחולקו לאורחי שרונה מפות הכוונה עם נקודות ציון בולטות וחשובות על פי צרכיהם (אופנה, אביזרים לבית, קוסמטיקה ועוד), בדומה לנעשה בבתי הארחה ומלונות בחו"ל.

 

בנוסף, יועמדו לרשות הקונים שירותי הסעה והעברה ברחבי שרונה, וזאת על מנת להקל על הקונים ביציאתם מהמושבה עם שקיות הקניות. כמו כן, עמדת צילום מתקדמת שתוצב במרכז המושבה תתעד את העוברים והשבים במהלך סיבוב הקניות שלהם במקום, והתמונות יחולקו כמזכרת מהחוויה.

 

את הפעילות הנרחבת ילווה קמפיין פרסומי בכיכובה של פרזנטורית שרונה, השחקנית והדוגמנית רותם סלע, שיעלה בערוצי הטלוויזיה, העיתון ידיעות אחרונות והרשתות החברתיות.

 

מנכ"לית שרונה, איריס ראור – ברץ : "המושבה שרונה מספקת חווית קניות שונה וייחודית מכל מה שהכרנו עד כה בארץ, כשהמודל מזכיר מאוד את המודל הפופולארי בערים מרכזיות באירופה – ברלין, לונדון, אמסטרדם, ועוד.  ההיערכות המוגברת שלנו לקראת החגים בדגש על מקומות המסחר באה בכדי להעשיר ולהוסיף עוד גוונים ונופח לחוויה המיוחדת של הקונים במרחב האורבני של שרונה ".

                                                                      

 

Exit mobile version