Site icon IAS

המהפכה הדיגיטלית ברשת מלונות הילטון

רשת מלונות הילטון הציגה לאחרונה את החידוש הטכנולוגי המרענן במלונותיה,"המפתח הדיגיטלי", שיעצים את חווית השהיה במלונות הרשת היוקרתית.

דמינו לעצמכם סיטואציה שבה אתם מגיעים לאחד מבתי המלון של הרשת עייפים לאחר טיסה ממושכת או לפני פגישה קרובה, מביטים על דלפק הצ'ק אין מבלי לעצור בעודכם צועדים לכיוון המעלית ופותחים את חדרכם באמצעות אפליקציית רשת הילטון בסמארטפון.

אם פעם זה היה נחשב למדע בדיוני, החל משנה הבאה חברי מועדון Hilton HHonors app יוכלו להשתמש בטלפונים החכמים שלהם כמפתח ליותר מ-170,000 חדרים ב-250 מלונות הרשת הכוללים גם את וולדורף אסטוריה ((Waldorf Astoria, קונרד (Conrad)וקנופי (Canopy).

מאז ההשקה של דיגיטל צ'ק אין בחודש יולי האחרון המאפשר הזמנה ובחירת החדר באמצעות אפליקציית רשת מלונות הילטון , 5 מיליון אורחי המלון נהנו כבר מהטכנולוגיה החדישה ולמעלה מ-2 מיליון הורידו את האפליקציה. בנוסף, משוב בקרב חברי המועדון מצביע על הצלחה בקרב 93% מהנשאלים שדיווחו על שביעות רצון.

"חברי HHonors יכולים להשתמש בדיגיטל צ'ק אין ובחירת חדר בלמעלה מ-4100 בתי המלון של הרשת ברחבי תבל ויחד עם החידוש של המפתח הדיגיטלי החוויה תהיה עוד יותר נפלאה בקרב קהל לקוחותינו", אמרה בתגובה ג'רלדין  קלפין ,סגנית נשיא בכירה ומנהלת החטיבה הדיגיטלית העולמית של רשת מלונות הילטון.

אפליקציית רשת מלונות הילטון מאפשרת כאמור בנוסף להזמנת חדר ברשת וכניסה לחדר ללא צורך לעבור בדלפק הצ'ק אין, גם הזמנת כריות נוספות, חטיפים, משקאות נוספים, אינטרנט אלחוטי חינם ו-2500 נקודות בונוס מתנה למשתמשים.

פיילוט שנעשה בתחילת החודש במלון הילטון אלכסנדריה, וירג'יניה ימשיך גם לשאר המותגים של הרשת ויהיה זמין בהתחלה בפלטפורמת iOS ומאוחר יותר גם למשתמשי  מערכת ההפעלה אנדרואיד.

Exit mobile version