Site icon IAS

הלואו קוסט משנה את כללי המשחק לפסח וקיץ 2016

רשות שדות התעופה הודיעה כי היא צופה ששנת 2016 תהיה השנה שבה ישברו כל שיאי התעבורה בנמל התעופה בן גוריון ומספר הנוסעים יגיע ל- 16 מיליון .  באשת טורס בהחלט תומכים בצפי הנתונים הזה לאור הביקושים הגבוהים שכבר החלו לחג הפסח ואף לקיץ.

מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, מסבירה: "רשות שדות התעופה הודיעה כי השנה הולכת להיות שנת שיא ביציאות הישראלים לחו"ל ובשטח כבר רואים את המגמה הזו באופן בולט. העובדה כי כבר כעת רואים עלייה של 30% בהזמנות לנופשי הקיץ היא ייחודית ואינה מאפיינת את התקופה. בענף רואים במהפכת הלואוקוסט הסבר הגיוני לכך כיוון והיא גרמה לשינוי בתודעה אצל התייר הישראלי שמבין משנה לשנה שעדיף להזמין מקומות מוקדם יותר ובכך להוזיל את העלויות. לכן, מי שרצה להזמין טיסות לואוקוסט לפסח, עשה זאת כבר לפני מספר חודשים, ובשלב הזה כבר החלו ההזמנות לקיץ".

זכאי מוסיפה: "רפורמת השמיים הפתוחים סחפה חזק מאד את השוק הישראלי, בכך שאפשרה כניסה של שחקנים נוספים לזירת הטיסות, הגבירה את התחרות והובילה לשינוי מגמה צרכנית. מי שמרוויח מכך הוא כמובן הצרכן הישראלי  – אנו רואים השנה ירידת מחירים בחבילות הנופש לחו"ל בין 10% ועד 15%." 

עוד מציינת זכאי, היעדים חדשים נכנסו השנה לשוק:  "משנה לשנה מקפידים הסיטונאים הישראלים להגדיל ולחדש את היצע היעדים, ובהתאמה, אשת טורס תשיק לעונת התיירות הקרובה את העיר וולנסיה שבספרד המצויה במרחק של כ-4 וחצי שעות טיסה מישראל. אשת טורס תציע לתייר הישראלי מגוון של נופשים למשפחות וצעירים ומבחר בתי מלון החל מ- 3 כוכבים ועד 5 כוכבים. באשת טורס טוענים כי עד סוף שנת 2016 יטוסו ליעד 15,000 תיירים ישראלים. גם יעדים רחוקים כגון טנזניה, זנזיבר והפיליפינים מוצעים השנה במחירים מאד אטרקטיביים. בנוסף, העיתוי של חג הפסח, סמוך כל כך לקיץ  מהווה את יריית הפתיחה להתחלת הטיסות ליעדי האביב והקיץ, כולל יעדי אגן הים התיכון, דוגמת בורגאס קפריסין, מלטה, סיצילה ויעדי אירופה השונים".

לגבי המחירים, זכאי ממליצה למי מי שמבקש לחסוך בעלויות "לנסוע בזמן חופשות בתי הספר (החל משבוע לפני ערב החג), במחירים הזולים בכ-15% ממחירי השיא בחוה"מ. דבר שמאפיין גם את השבוע שלאחר סיום תקופת החגים שבו אנחנו רואים ירידת מחירים משמעותית בשיעור של 30-40% לעומת מחירי פסח".

 

Exit mobile version