Site icon IAS

הכי אהובים בגרמניה: התפרסמה "רשימת ה- 100" לשנת 2023

גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות של גרמניה בישראל

כמדי שנה, ערכה גם השנה לשכת התיירות של גרמניה (GNTB) סקר נרחב בקרב תיירים מהעולם כולו, שנועד לדרג את 100 האטרקציות והאתרים האהובים ביותר במדינה. הסקר המקוון זכה להצלחה ניכרת, ובו נטלו השנה חלק כ-25,000 גולשים מ-20 מדינות ברחבי העולם. הסקר נערך החל מספטמבר 2022 ועד יוני 2023.

גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל מספרת כי הגולשים התבקשו לדרג את האטרקציות והאתרים האהובים עליהם ביותר במדינה. התוצאה: דירוג של 100 נקודות עניין ברחבי גרמניה. לדבריה, "האתרים הפופולריים במיוחד בקרב תיירים היו פארקי שעשועים ופנאי לכל המשפחה, כמו גם הערים התוססות של גרמניה".

"סקר 100 היעדים האהובים בגרמניה": פארק אירופה. צילום Depositphotos

השנה, את המקום הראשון קטף פארק השעשועים הפופולרי "אירופה פארק" (Park-Europa), שגרף את מרב הקולות. במקום השני ניצבת מי שהיתה במקום הראשון בשנה שעברה: "ארץ הפלאות המיניאטורית" בהמבורג (Hamburg Wunderland Miniatur). במקום השלישי: פארק השעשועים פנטזיה-לנד בברוהל (Brühl Phantasialand).

המקומות הבאים בדירוג ה-100 כוללים, בסדר יורד, את האתרים הבאים: העיירה רוטנבורג אוב דר טאובר (Tauber der ob Rothenburg) שנמצאת על "הדרך הרומנטית", מתחם הספורט המוטורי נירבורגרינג (Nürburgring) בסמוך לעיר נירנברג, טירת נוישוונשטיין (Neuschwanstein), עיר הבירה ברלין, הפארק הלאומי היער השחור, העיר המבורג ופארק המים והמרחצאות תרם ארדינג (Erding Therme) באזור מינכן.

טירת נוישוונשטיין המדהימה. סמל בוואריה ובמרחק שעתיים נסיעה בלבד ממינכן. צילום freepik

פטרה הדורפר, מנכ"לית מועצת המנהלים של ה-GNTB אומרת כי "מזה כעשור, דירוג 100 האתרים המובילים מספק ליעדי התיירות והאטרקציות של גרמניה תמונת מצב באשר לפופולריות הבינלאומית שלהם. במקביל, השותפים שלנו מקבלים אישור על מאמצי השיווק הבינלאומיים המוצלחים שלהם. ההשתתפות הפעילה בסקר מספקת לא רק תמונת מצב של המודעות אליהם והפופולריות העולמית שלהם, אלא גם מראה על המשיכה של גרמניה כמותג בשוק הבינלאומי".

הדירוג החל בשנת ,2012 בעת שהמבקרים באתר התיירות הגרמני התבקשו לציין את שמות היעדים התיירותיים המובילים ביותר לדעתם. ניתן לצפות בדירוג כולו בקישור הבא: www.germany.travel/en/top .

Exit mobile version