Site icon IAS

הילית מגד ברגבאום עוזבת את משרד התיירות

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי (צילום: עוזי בכר)

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי (צילום: עוזי בכר)

סמנכ"לית השיווק של משרד התיירות,  הילית מגד ברגבאום, הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה.

מנכ”ל משרד התיירות, אמיר הלוי אמר: ״צר לנו על עזיבתה של הילית. היא הטביעה את חותמה במשרד וסייעה לנו בייצוב המינהל והטמעת חשיבה ותפיסת עבודה הנהוגות בשוק הפרטי. תרומתה להפיכת המינהל למקצועי יותר תישאר גם בעתיד. ביקשתי מהילית להמשיך ולסייע בפרויקטים שונים בתקופה הקרובה. אני מאחל לה בהצלחה בכל אשר תפנה  ומקווה שנוכל להמשיך ולהסתייע בה גם בעתיד״.

בהודעתה לעובדים כתבה מגד ברגבאום: "לפני למעלה משנה נעניתי לאתגר הגדול להיות סמנכ"ל השיווק של משרד התיירות. מסיבות אישיות החלטתי שלא להמשיך בתפקיד. לאחר תקופה מלאת אתגרים והישגים, הכוללת את שיא כל הזמנים בכניסת תיירים, תוכנית רה-ארגון מגובשת ומותאמת למינהל, תהליכי עבודה ותוכניות עבודה מוכנים ל-2018, שאני מאמינה שיצעידו את המינהל להצלחות עתידיות וקמפיינים מוצלחים חוצי יבשות – אני עוזבת בתחושת סיפוק עצומה והכרת תודה על ההזדמנות שנקרתה בדרכי".

מגד ברגבאום הוסיפה כי "תאריך סיום עבודתי ייקבע בשבועות הקרובים, אך כמובן שאני עומדת לרשותכם עד העברה מסודרת של התפקיד לבא אחרי. אמשיך להיות זמינה גם בעתיד ולהיות חלק מחזון הפעילות של המשרד. אני מודה לכולכם שקיבלתם אותי בפתיחות ומקצועיות. מדינת ישראל זוכה יום יום לצוות מסור שעובד במרץ לשווק את ישראל כיעד תיירותי. תודה על האפשרות שניתנה לי לקחת חלק במשימות משרד התיירות ולהצעיד אותו קדימה״.

Exit mobile version