Site icon IAS

הוצבה רשת אלחוטית חדישה בשדרת האוכל בבאר שבע

מופע בעיר העתיקה בבאר שבע. תיירים רבים באים לעסקים ולמוקדי התיירות והתרבות בעיר העתיקה. צילום יח"צ

משרד התיירות, בשיתוף עיריית באר שבע פעלו לשדרוג שדרת האוכל ברחוב קק"ל בעיר כמרכז מסחרי וקולינרי בעיר העתיקה.

הפרויקט, שבוצע באמצעות החברה הממשלתית לתיירות והחברה הכלכלית – מינהלת העיר העתיקה של באר שבע והתיירות, ואשר נמצא בשלבי סיום, הוא חלק מתוכנית פיתוח העיר העתיקה כמרכז תיירות, תרבות בילוי ופנאי, מרכז כלכלי, חברתי ומוקד מגורים.

הפרויקט כולל חידוש המרחב הציבורי, לרבות הטמנת רשתות החשמל והתקשורת, הקמת מערכת תאורה חדשה, שדרוג הכביש והמדרכות, הצבת ריהוט רחוב, עבודות גינון לאורך השדרה, הקמת פרגולות לרווחת המטיילים והסועדים וכעת גם פריסה של תשתית אינטרנט אלחוטי.

מעל 10 מיליון שקלים הושקעו בפרוייקטים תיירותיים

שדרת האוכל ברחוב קקל בבאר שבע. צילום מישל אמזלג

שדרת האוכל בעיר העתיקה של באר שבע צפויה להוות מוקד משיכה קולינרי, מסחרי ואטרקטיבי, שימשוך אליו – בנוסף לתיירים הרבים שמגיעים לעסקים ולמוקדי התיירות והתרבות בעיר העתיקה – גם חובבי אוכל. בין העסקים שנמצאים בשדרת האוכל יהיו גם חלק מעוגני הקולינריה הוותיקים בעיר, שכבר היום מהווים מוקד משיכה.

משרד התיירות ביצע בשנים האחרונות בבאר שבע מספר פרויקטים תיירותיים בסכום העולה על 10 מיליון שקל. בין היתר השקיע המשרד בשיפוץ מבנה לסדנה ומכירה של עבודות-יד אתיופיות, שיפוץ מדרחוב קק"ל, תשתית אינטרנט אלחוטי חינם בעיר העתיקה, בניית שירותים ציבוריים בעיר העתיקה, מרכז מבקרים באר אברהם הכולל מיצג בטכנולוגיה מתקדמת, שבילי אופניים ותשתית לפארק מוטורי בחצרים. כמו כן, מסייע המשרד לשווק את התיירות לבאר שבע באמצעות סיורי עיתונאים לעיר, לחשיפת האתרים, ובמסגרת עידוד התיירות לדרום בכלל.

שר התיירות יריב לוין, אמר כי  "העיר הדרומית הינה מקום נפלא לבילוי, ואני משוכנע כי שדרוג התשתיות שאנו מבצעים בה יהפוך את חוויית הטיול והבילוי בעיר למהנה עוד יותר".

לפני חודשים אחדים רכשה פתאל החזקות את מלון לאונרדו נגב באר שבע, שבו כ-260 חדרים, בסכום של 130 מיליון שקל מאיש העסקים יצחק תשובה.

Exit mobile version