Site icon IAS

הדרך הזולה והקלה להגיע ל-10 מקומות הבילוי הכי שווים בתל אביב

נמל תל אביב. צילום עוזי בכר

תל אביב, עיר ללא הפסקה, תוססת ותמיד מלאת חיים, מציעה מגוון רחב של מקומות בילוי לכל טעם ולכל כיס. בין אם אתם מחפשים בר קוקטיילים יוקרתי, בר שכונתי אותנטי, גינת בירה אירופאית או מסעדת בר טרנדית – תל אביב לא תאכזב.

מאחר שבשנים האחרונות נסיעה ברכב בתוך העיר הפכה למתישה, החלטנו לצאת ולבדוק איך הכי נוח וזול להגיע למקומות בילוי בתל אביב, באמצעות תחבורה ציבורית. אז כדאי שתתכננו נסיעה ונווטו בקלות בין הקונסיירז' בדיזנגוף, דרך הסלון של אייל שני וכולי עלמא, וסיימו בדיזי פרישדון או תמשיכו הלאה… ותוכלו לחסוך עשרות ש״ח על מוניות ועל חניונים!

תחנת הרכבת סבידור מרכז, נבחרה כנקודת התחלה לבחינת אפשרויות הנסיעה השונות בתל אביב. תחנה זו נחשבת למרכזית ונגישה הן לתושבי העיר והן למבקרים מבחוץ. לצורך בחינת אפשרויות התחבורה הציבורית, נעזרנו באפליקציית Moovit המאפשרת תכנון נסיעה ממקום למקום בישראל, בעזרת קווי תחבורה ציבורית, ותשלום מהיר ונוח באפליקציה. כדי לחשב את עלות הנסיעה במונית, השתמשנו באפליקציית Yango.

הנה מה שמצאנו

הקונסיירז':

כתובת: רחוב דיזנגוף 95.

מחיר משוער במונית כ-60 ש"ח מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב-Moovit: מתחנת רכבת תל אביב סבידור/על פרשת דרכים, ניתן לעלות על קו 61 או על קו 5 ולרדת לאחר כ-7 תחנות בכיכר דיזנגוף. משם, ניתן להמשיך רגלית כדקת הליכה לקונסיירז.

עלות נסיעה חד פעמית בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

סלון:

כתובת: מעבר יבוק 8

מחיר משוער במונית: כ- 50 ש"ח  מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב- Moovit: מתחנת רכבת תל אביב סבידור מרכז / גשר מודעי, עלו על קו 46 לכיוון יגאל אלון/עמק ברכה. רדו לאחר 3 תחנות והמשיכו בהליכה של 8 דקות, או עלו על קורקינט/אופניים על מנת להגיע לסלון.

עלות נסיעה חד פעמית בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

התדר:

כתובת: בית רומנו, דרך יפו 9

מחיר משוער במונית: כ- 80 ש"ח מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט בMoovit: התחילו בתחנת רכבת סבידור מרכז, עלו על הרכבת הקלה לכיוון פתח תקווה ורדו לאחר ארבע תחנות בתחנת הרכבת הקלה אלנבי. משם המשיכו בהליכה קצרה  כ-6 דק' או היעזרו באופניים/קורקינט עד הגעה ליעדכם, התדר.

עלות נסיעה חד פעמית בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

דיזי פרישדון:

כתובת: רחוב דיזינגוף 121

מחיר משוער במונית: כ-70 ש"ח מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב- Moovit: מתחנת רכבת תל אביב סבידור/על פרשת דרכים, עלו על קו 61 או קו 5 ורדו לאחר 6 תחנות בתחנת דיזנגוף/ש"ץ. משם, המשיכו בהליכה קצרה של 3 דקות או העזרו באופניים/קורקינט על מנת להגיע אל דיזי פרישדון.

עלות נסיעה חד פעמית בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

BellBoy Bar :

כתובת: ברדיצ'בסקי 14

מחיר משוער במונית: כ-70 ש"ח  מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב- Moovit: מתחנת הרכבת הקלה אבא הלל/דרך ז'בוטינסקי, עלו על קו 238 ורדו לאחר 7 תחנות בתחנת הבימה/שדרות בן ציון. משם, המשיכו בהליכה קצרה של 2 דקות או היעזרו באופנים/קורקינט על מנת להגיע אל BellBoy Bar.

עלות נסיעה חד פעמית בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

כולי עלמא:

כתובת: מקווה ישראל 10

מחיר משוער במונית: כ-80 ש"ח  מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב- Moovit: מתחנת הרכבת הקלה אבא הלל/דרך ז'בוטינסקי, עלו על קו 65 ורדו לאחר 9 תחנות בתחנת שדרות רוטשילד/שד"ל. משם, המשיכו בהליכה קצרה של 2 דקות או היעזרו באופנים/קורקינט על מנת להגיע אל כולי עלמא.

עלות נסיעה חד פעמית בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

ביר גארדן:

כתובת: ריינס 2

מחיר משוער במונית: כ-70 ש"ח  מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב- Moovit: מתחנת רכבת תל אביב סבידור/על פרשת דרכים, עלו על קו 61 או קו 5 ורדו לאחר 7 תחנות בכיכר דיזנגוף/דיזנגוף. משם, המשיכו בהליכה קצרה  של דקה על מנת להגיע אל ביר גארדן.

עלות נסיעה חד פעמית בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

אברקסס בר:

כתובת: רחוב לילנבלום 40

מחיר משוער במונית: כ-50 ש"ח  מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב- Moovit: מתחנת הרכבת הקלה אבא הלל/דרך ז'בוטינסקי, עלו על קו 65 ורדו לאחר 10 תחנות בתחנת שדרות רוטשילד/אלנבי. משם, המשיכו בהליכה קצרה של 3 דקות או היעזרו באופנים/קורקינט על מנת להגיע אל אברקסס בר.

עלות נסיעה חד פעמית  בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

סילביה באמפר:

כתובת: רחוב אבן גבירול 38

מחיר משוער במונית: כ-60 ש"ח  מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב- Moovit: מתחנת רכבת תל אביב סבידור/רציף C, עלו על קו 18 ורדו לאחר 4 תחנות בתחנת לונדון מינסטור/שאול המלך. משם, המשיכו בהליכה קצרה של 5 דקות או העזרו באופנים/קורקינט על מנת להגיע אל סילביה באמפר

עלות נסיעה בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

אמש:

כתובת: לילינבלום 30

מחיר משוער במונית: כ- 80 ש"ח  מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב- Moovit: מדרך נמיר/ז'בוטינסקי, עלו על קו 40 וסעו 9 תחנות עד לדרך יפו/נחלת בנימין. משם, המשיכו בהליכה קצרה של 5 דקות או היעזרו באופנים/קורקינט על מנת להגיע אל אמש.

עלות נסיעה חד פעמית בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

Jimmy Who:

כתובת: שדרות רוטשילד 24

מחיר משוער במונית: כ- 75 ש"ח  מתחנת רכבת סבידור מרכז

ניווט ב- Moovit: מתחנת הרכבת הקלה אבא הלל/דרך ז'בוטינסקי, עלו על קו 65 ורדו לאחר 10 תחנות בתחנת שדרות רוטשילד/אלנבי. משם, המשיכו בהליכה קצרה של שלוש דקות או היעזרו באופנים/קורקינט על מנת להגיע אל Jimmy Who.

עלות נסיעה חד פעמית בתחבורה ציבורית: 6 ש"ח

* לשלם בקלות ובנוחות עם Moovit:

בנסיעה לכל יעד בישראל, אפשר לשלם בקלות ובנוחות עם Moovit עבור נסיעות באוטובוס, ברכבת ישראל, ברכבת הקלה, ברכבלית ובכרמלית, ולהנות ממחירים משתלמים, הנחות פרופיל לזכאים ומעבר חופשי של 90 דקות. המשלמים ב-Moovit גם יכולים לנסוע באוטובוס בתוך העיר כל היום, כמה שרוצים ללא הגבלה, ב-13 ש״ח בלבד (חופשי-יומי 10-15 ק״מ, לפי שיטת המחירים של משרד התחבורה).

בנוסף, אפשר להפעיל את ניווט ה-LIVE של Moovit עם התראות הנסיעה, כדי לדעת מה מרחק ההליכה, משך ההמתנה לקו ומספר תחנות הנסיעה ו-Moovit תודיע לך באיזו תחנה לרדת ככל שתתקרב אליה כדי שלא תפספסו.

Exit mobile version