Site icon IAS

הביתן הישראלי בתערוכת MITT מוסקבה

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, פתח אתמול (ד') את הביתן הישראלי בתערוכת MITT במוסקבה. השר לנדאו ברך את הנציגים הישראלים ואחל להם הצלחה רבה.

 

במסגרת ביקורו, פגש השר לנדאו בכירים מתעשיית התיירות ברוסיה, ביניהם סיטונאים, מארגני תיירות, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות של הפדרציה הרוסית ושגרירת ישראל ברוסיה.

 

בנוסף, ייפגש השר לנדאו עם בכירי הקהילה היהודית במוסקבה וישתתף במסיבת עיתונאים בנושא ביקורו.

 

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו: "ישראל היא מוצר חזק ואני מאמין בו בכל לב. רוסיה היא כיום מדינת המקור השנייה בגודלה בתיירות לישראל, ופוטנציאל הגידול עדיין משמעותי בכל הקשור לתיירות. חשוב שנהיה קשובים לצרכי התיירים המגיעים לבקר בישראל, על מנת להגדיל את מספר התיירים וגם על מנת שאלה שכבר ביקרו כאן- ישובו לבקר"

 

לפי ההערכות, מבקרים ביריד כ- 73,000 איש, מחציתם גורמים מקצועיים מתעשיית התיירות, ומשתתפים בו כ- 3,000 מציגים מ- 198 מדינות.

 

בביתן הישראלי משתתפים נציגי משרד התיירות ונציגים של חברות מתעשיית התיירות הישראלית, ביניהם: מלונאים, סוכני נסיעות, חברות תעופה, נציגי עמותות תיירות ורשויות.

 

לנדאו: "רוסיה היא מדינת המקור השנייה בגודלה בתיירות לישראל, חשוב שנהיה קשובים לצרכי התיירים המגיעים משם; נפעל במרץ להגדלת מספר המבקרים מרוסיה גם בשנים הבאות".

 

במסגרת ביקורו, נפגש השר לנדאו עם סיטונאים ועם יזמים מתחום המלונאות במטרה לדון בהשקעות בתיירות בישראל. נציגי משרד התיירות מקיימים במהלך היריד פגישות עם סיטונאי תיירות מובילים ונציגי חברות תעופה, במטרה להגביר את התיירות מרוסיה לישראל.

 

רוסיה היא מדינת המקור השנייה בתיירות הנכנסת לישראל, אחרי ארה"ב. בחודשים ינואר- פברואר 2014 הגיעו מרוסיה 81,900 מבקרים, עלייה של 12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (מתוכם 61,800 תיירים ששהו מעל לילה אחד בישראל).

 

בשנת 2013 הגיעו מרוסיה למעלה מ- 603,000, עלייה של 3% לעומת שנת 2012 (מתוכם 405,000 תיירים ששהו מעל לילה אחד בישראל).

 

כזכור, בחודש ספטמבר 2008 בוטלה חובת הוויזה לתיירים מרוסיה המבקרים בישראל, מהלך אשר הביא לגידול משמעותי בתיירות הנכנסת מרוסיה.

 

 

Exit mobile version