Site icon IAS

האיים הפיליפיניים כובשים את לב התייר הישראלי

זו הפעם הראשונה שהפיליפינים מציגה בתערוכת התיירות IMTM. הדוכן הפיליפיני, הממוקם באזור מרכזי בתערוכה, השתרע על שטח מכובד של למעלה מ-60 מ"ר בהשקעה של עשרות אלפי דולרים בהשתתפות משרד התיירות הפיליפיני, שגרירות פיליפינים בישראל ולשכת התיירות פיליפינים- ישראל.

ביקורו של שר התיירות הישראלי, מר יריב לוין, בספטמבר האחרון בפיליפינים תרם רבות לחיזוק הקשרים בין המדינות, אשר פועלות בין היתר לקדם את פתיחתו של קו ישיר לטיסות סדירות בין ת"א-מנילה וחזרה.

על פי הנתונים שפורסמו ממשרד התיירות של הפיליפינים (DOT) ביקרו בפיליפינים  11,756 ישראלים במהלך 2015. נתון זה מהווה גידול של 34% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, וממשיך את מגמת הגידול בשנים האחרונות.

יו"ר לשכת התיירות פיליפינים ישראל, מר יריב פישר, מעודד מהנתונים ומציין כי "במהלך תקופת פעילותה של לשכת התיירות פעלנו רבות בערוצים שונים כדי לחשוף את האיים הפיליפינים לקהל הישראלי, אשר נשבה לאיטו בקסמו של המקום. אנחנו ממשיכים בעשייה ושואפים להרים את הרף ולהגיע ל-15 אלף ישראלים בשנה הבאה".

הפיליפינים הם אוסף של 7,107 איים, עם מגוון אטרקציות המתאימות הן לאוהבי הטבע והן לחובבי האקסטרים. לצד החופים המרהיבים, פאלאוואן ובורוקאי אשר מובילים את רשימת האיים היפים בתבל (לפי מגזין התיירות היוקרתי Cond? Nast Traveler), ניתן למצוא בפיליפינים את נהר פורטו פרינססה, שהוכתר כאחד מפלאי הטבע ועוד מקומות קסומים כמו אל נידו, את הרי הגעש פינטובו וטאאל, שבטים נידחים במינדורו אליהם ניתן להגיע במסגרת טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית.

 

Exit mobile version