Site icon IAS

האיים המלדיביים: "חמשת הלגונות הצפות"

בעולם התיירות אנו נחשפים מידי יום לבתי מלון חדשים וייחודיים, יעדים חדשים לגלות אבל דבר כזה עוד לא נראה מעולם: 5 לגונות מלאכותיות צפות מעוגנות לקרקעית ויציבות בסערות, פרויקט משותף לממשלת האיים המלדיביים וחברת Dutch Docklands ההולנדית המתמחה בבניית בתי מלון, בתי כלא ובתים צפים.
 
שמיים כחולים,שמש בכל ימי השנה, חופים זהובים ומים בצבע כחול עמוק, מאפיינים את האיים המלדיביים, אחד מיעדי הנופש הפופולאריים והיוקרתיים בעולם בשטח כולל של 298 קמ"ר .
 
מדובר בפרויקט שמטרתו מציאת פתרון למשבר הסביבתי של האיים המלדיביים הנמצאים כיום בגובה של אחד וחצי מטר מעל פני הים ועלולים לשקוע בשנים הקרובות.
 
5 הלגונות יכללו וילות בשווי 10 מיליון דולר, מגרש גולף – 18 גומות, מנהרה תת ימית, מלון קונגרסים ו- 185 בתי חוף מפוארים, מרכז קניות והזדמנות ליצור איים פרטיים בכל צורה רצויה. הלגונות ימוקמו לא רחוק מעיר הבירה ונמל התעופה והגישה תהיה באמצעות סירה או מטוס ימי.
 
החברה האחראית על בניית הפרויקט התחייבה לא לפגוע בסביבה הימית המוגנת בעולם. שוניות האלמוגים והחיים הימיים באוקיינוס ההודי לא יושפעו מהפרויקט המהפכני. לשם כך יבנו מספר רב של איים קטנים ולא איים גדולים במטרה למזער את הנזק לקרקעית הים ולעלי החיים הימיים.  
 
הלגונה הראשונה בשם "פרח האוקיינוס" הכוללת 185 וילות מפוארות במבנה של פרח מקומי עומדות כבר למכירה.
 

https://www.youtube.com/watch?v=n7yhc4Q71vg

Exit mobile version