Site icon IAS

גרמניה על המים: מסלולי שייט ייחודיים

לצפות בעיר דרזדן מנהר האלבה. צילום Depositphotos

כולם מכירים את דרכי הנושא הראשיות שחולפות ברחבי גרמניה – מהדרך הרומנטית ועד דרכי היין. אבל במיוחד בסוף הקיץ, מגיע הזמן לטיול מקורי במיוחד. גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, מציגה כמה מסלולי מים ייחודיים.

לשוט על נהר האלבה

נהר האלבה (Elbe) אינו רק מקור מים פוטוגני אלא גם תפאורה מושלמת לשייט שנמשך יומיים בסירות קאנו או קיאק. זוהי גם הזדמנות מצוינת לצפות בעיר דרזדן (Dresden) בצורה מקורית במיוחד, כולל מרכז העיר השוקק, גשר "הפלא הכחול" (Wunder Blaues) המפורסם, פאתי העיר ושאר מוקדי עניין מרהיבים.
לדעת עוד: לחצו כאן

ערוצים ציוריים במזרח בוואריה

נהר הדנובה (Danube) מאכלס נופי טבע ומורשת מרהיבים, בהם טירת Wackerstein ועוד. החלק היפה בשייט זה כולל נופי קניוניים ומצוקים מרשימים.
לדעת עוד: לחצו כאן

שרידי טירות ועיירות יפהפיות לאורך נהר לאהן . צילום Depositphotos

תעלת השייט בלאהן

נהר לאהן (Lahn) מציע גדות מוריקות, שרידי טירות ועיירות יפהפיות כגון מרבולרג (Marburg) ולימבורג (Limburg). כאשר תגיעו אל העיירה וויילבורג (Weilburg), תוכלו לצאת לשייט בתעלת שייט ייחודית מסוגה בגרמניה.
לדעת עוד: לחצו כאן

אזור האגמים של מקלנבורג

זה הזמן להכיר את אזור האגמים של מקלנבורג (Mecklenburg), שנוצר באדיבותו של עידן הקרח הקדום. זה גם המקום לשייט חווייתי בסירות קיאק או קאנו, לצד יערות, חופים ועיירות שבהן מזחים יפים. למעשה, באזור זה קיימים יותר מ-1,000אגמים בגדלים שונים, שחלקם גם משמשים כר פעילות לספורט ימי מגוון וחלקם מאכלסים בתי סירות שבהם ניתן ללון.
לדעת עוד: לחצו כאן

ימת קונסטנץ

ימת קונסטנץ (Constance Lake) מציעה מסלולי שייט בסירות באורך כולל של יותר מ-250 קילומטרים. ניתן כמובן לבצע אותם במקטעים שונים, כאשר לכל מקטע יש את המאפיינים והאטרקציות הייחודיות לו. כך או אחרת, אם אתם כבר כאן, מומלץ לבקר באי רייכנאו (Reichenau) שהוכרז אתר מורשת עולמית.
לדעת עוד: לחצו כאן

Exit mobile version