Site icon IAS

גדולי רוכבי הג'ירו ד'איטליה – רוכבים השבוע בישראל

משרד התיירות מארח השבוע בישראל את אלופי העולם לשעבר ברכיבת אופניים ואלופי תחרות הג'ירו ד'איטליה, לרכיבות על רקע נופי ישראל.  המשלחת מאיטליה כוללת רוכבים שניצחו בתחרות הג'ירו ד'איטליה ובאליפויות עולם, ביניהם: פאולו סלבודלי, ג'ילברטו סימוני, מאוריציו פונדריאסט, אלסנדו בלאן ואנדראה טאפי.

הרוכבים שמארח המשרד נחשבים למובילי דעת קהל וגיבורי תרבות באיטליה וגם בעולם. אל הרוכבים מתלווים צוותי עיתונות איטלקית, המתעדים את החוויות בישראל.

כמו כן, במהלך ביקור המשלחת, מסיירים הרוכבים במגוון מוקדי עניין ברחבי הארץ המאפשרים תיירות אופניים, במסלולים מצפון עד דרום. משרד התיירות מתעד ומצלם את הביקור ואת הרכיבות בנופי ישראל, כדי לקדם את שיווק תחרות הג'ירו ד'איטליה שתתקיים בישראל בתחילת חודש מאי השנה. האלופים רוכבים בהרי ירושלים, במצפה רמון, בפארק תמנע, בים המלח בתל אביב ועוד.

כזכור, לא מכבר התחוללה דרמה-זוטא כאשר המינוח שהשתמשה בו הנהלת הגי'רו העולמי על הרכיבה בירושלים היה "מערב ירושלים". בעקבות מחאת השרים הישראליים מירי רגב, יריב לוין וגלעד ארדן, וכן בעקבות פניות מראשי הג'ירו בישראל, תוקן כעת המינוח ל"ירושלים".

מחר (יום רביעי) ירכבו האלופים בתל אביב ביחד עם מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, ועם נשיא הכבוד של ה-Big Start Israel, איש העסקים והפילתרופ היהודי, סילבן אדמס, שמחזיק גם בתואר אלוף העולם ברכיבה לבני 50 ומעלה. המסלול יתחיל מהספורטק ויימשך לאורך הטיילת.

מיליארד אנשים בעולם ייחשפו לישראל

לראשונה, לאחר 101 שנים, תחרות הג'ירו ד'איטליה המתקיימת באיטליה, יוצאת מגבולות המדינה ותוזנק מירושלים. מדובר בתחרות השלבים השנייה בגודלה בעולם ברכיבת אופניים. הרוכבים הטובים בעולם ירכבו את שלושת השלבים הראשונים בישראל: השלב הראשון בירושלים, השלב השני מחיפה לתל אביב ובשלב השלישי מבאר שבע לאילת ואח"כ יעברו לאיטליה.

בתחרות צופים קרוב למיליארד אנשים ברחבי העולם, שייחשפו לנופי הארץ הייחודיים ולפוטנציאל תיירות הרכיבה בישראל, המציעה מזג אויר נוח כל השנה ושבילי אופניים, שמפתח משרד התיירות עם גופים נוספים בכל הארץ.

שר התיירות, יריב לוין, אמר: "הג'ירו ד'איטליה יחשוף את הנופים המדהימים של ישראל, את אתרי התיירות ואת מזג האוויר המושלם שלנו למאות מיליוני צופים, בקרוב ל-200 מדינות ברחבי העולם. אני משוכנע כי הג'ירו ימשוך אחריו תיירים רבים, שיצטרפו לתנופת התיירות האדירה שאנו מובילים לישראל".

Exit mobile version