Site icon IAS

בעקבות המצב: עלייה משמעותית בהזמנת נופש בישראל

אילת. אינה מלאה גם כיום. צילום Depositphotos

"מנתונים שנאספו במוקדי ההזמנות שלנו אנו למדים, שניכרת עלייה בהזמנות לחופשה בישראל ובעיקר לסופי שבוע, שאינה אופיינית לחודש פברואר", כך נמסר מחברת אופיר טורס.

נרשמה עלייה של 18% בהזמנות לים המלח. צילום Depositphotos

לפי החברה, הישראלים מחפשים חלופות לנוכח ביטולי הטיסות והחשש מהידבקות ביעדים השונים בחו"ל. רק השבוע נרשמה באופיר טורס עלייה של כ-22% בהזמנות לחופשות באילת, כ-18% בהזמנות לים המלח וכ-7% לאזור הכנרת, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, ניתן להצביע על ביקוש לחופשת סופ"ש ארוך לקראת יום הבחירות, מחמישי או שישי ועד ליום שני ה-2 במרץ, עת הנופשים יחזרו להצביע.

גם עוז ברלוביץ', מנכ”ל ארקיע אינטרנשיונל, ציין באחרונה כי נרשמת עלייה משמעותית בביקושים בטיסות הפנים-ארציות ובחבילות נופש לאילת. ”לאור העליה בביקוש, ארקיע מוסיפה בשבועות הקרובים עשרות אלפי מושבים בטיסות לאילת, מאריכה את המבצע של עד 40% הנחה בטיסות ומציעה חבילות נופש אטרקטיביות", אמר.

אנדולוג'ט. חלופה לנמל התעופה הענק איסטנבול החדש. צילום יח"צ

לטוס לאיסטנבול בדולר אחד

ואילו החברה-הבת של טורקיש איירליינס, אנדולו ג'ט (AnadoluJet), יוצאת במבצע חסר תקדים עם טיסות לאיסטנבול מתל אביב בעלות של החל מדולר אחד. טיסות החברה נוחתות בשדה התעופה "סביחה גוקצ'ן", הממוקם בצד האסייתי באיסטנבול. אנדולו ג'ט תחל את טיסותיה הבינלאומיות החדשות משדות תעופה איסטנבול סביחה גוקצ'ן ואנקרה אוסנבו מה-29 במרץ 2020.

איסטנבול. הישראלים חובבי הקניות נוהרים אליה. צילום Depositphotos

איסטנבול, עיר הקולינריה, הנופש והבילויים, נחשבת לאחד היעדים המבוקשים ביותר על הישראלים. במהלך 2019 נרשמו ביקורי שיא בבירה הטורקית של 560 אלף ישראלים, זינוק של 26% לעומת 2018.

המבצע מוצע עבור טיסות בין התאריכים 29.3-24.10 , מספר המקומות מוגבל וניתן לבצע את ההזמנה עד לתאריך ה-1 למרץ 2020 בלבד. יש לציין כי מחיר הטיסה הסופי יקבע בהתאם להטבות והנחות החברה, כמו כן הוא אינו כולל מיסי נמל ודלק (המוערכים במחיר ממוצע של כ-100-150 דולר, מחיר מיסי הנמל משתנה מעת לעת). יש לשים לב לתנאי המבצע המפורטים באתר החברה, ניתן לבצע את הרכישות באתר החברה ואצל סוכני הנסיעות.

אנאדולו ג'ט הוקמה בשנת 2008 ופועלת ב-43 שדות תעופה ובעלת צי של 36 מטוסים. החל מ-29 במרץ 2020 תחל אנאדולוג'ט את טיסותיה הבינלאומיות החדשות בשדות תעופה איסטנבול סאביחה גוקסן ואנקרה אוסנבו. AnadoluJet מציעה חווית טיסה נוחה ומשתלמת, שירותי קייטרינג וכבודה, טרקליני נוסעים פרטיים ומתקני השכרת רכב.

Exit mobile version