Site icon IAS

בנמל תל אביב יוקם מלון אלטרנטיבי במכולות ובקפסולות שינה

חברת תולי ניהול ואחזקות בע"מ זכתה במרכז של חברת אתרים להקמת מיזם למלונאות אלטרנטיבית במבנה 4 במתחם יריד המזרח שבנמל תל אביב  (סמוך לכיכר פלומר ולכניסה לנמל תל אביב מרחוב דיזינגוף). ההחלטה לצאת למכרז התקבלה במסגרת הרצון להילחם ביוקר המחיה והרצון של חברת אתרים ועיריית ת"א לספק פתרונות לינה איכותיים ובמחיר נגיש.

מפרט המלון

המבנה, המשתרע על פני כ-2,000 מ"ר ובצמוד לו שטח של כ- 200 מ"ר (דק) על גדות הירקון, ישמש על פי תנאי המכרז להקמת מיזם מלונאות אלטרנטיבית חדשנית בישראל, ויכלול כ- 200 מיטות. 50% מסך המיטות יהיו בחדרים משותפים (Dorms) ויאפשרו לינה מוזלת. תוקף הפעלת המלון האלטרנטיבי הוא ל-20 שנה.

שירותי המקום לצרכי האורחים כוללים: קבלה, חדר קולנוע : 50-60 מ"ר, בר, מטבחון לשימוש עצמי, פינות ישיבה מגוונות, במה קטנה להופעות (2X4) דו שימושית לישיבה והופעות, מרחב ציבורי שיתאים גם להופעות וגם לבר, שטח משחקים, ביליארד, חדר כביסה לשימוש עצמי, עמדת מחשבים, עמדת ייעוץ תיירותי, מקום לעמדת השכרת אופניים(חיצוני), עמדת ייעוץ תיירותי ועוד.

עיצוב

העיצוב של Tel Aviv Port Hostel שואב השראה ממגמות עכשוויות בכל רחבי העולם. החל מהשימוש הנועז במכולות, דרך השילוב של קפסולות שינה מעוצבות ועד למפגשים הלא שגרתיים בין הפרטי לציבורי. משרד האדריכלות ועיצוב פנים שהמון על הפרויקט הוא box-es שהוקם על ידי עינת לשם ושמרית פלורסהיים-פאנק עם ניסיון רב בתחום המגורים ובתחום המסחרי.

פתרונות לינה

מטרת המיזם הינה לספק פתרונות לינה במחיר שווה לכל כיס תוך שימוש בשטחים המשותפים ליצירת אפשרויות למפגש ופעילות בין האורחים, על מנת ליצור חווית אירוח ייחודית וקהילה שיתופית. המיזם יאפשר לינה בחדרים משותפים, בודדים, זוגיים, ומשפחתיים ומיועד עבור תיירים, צעירים, אנשי עסקים ומשפחות. חברת אתרים בנתה את המכרז לאחר עבודת תחקיר בינלאומית, כך שהמיזם יהיה דומה למיזמים בערים מרכזיות בעולם ביניהם: ברצלונה, ברלין, פריז, לונדון וניו יורק.

עו"ד דן מנשה, מנהל יריד המזרח וצפון הנמל: "חברת אתרים מאמינה, כי הקמת מיזם המלונאות האלטרנטיבית בנמל ת"א ימשוך אלפי תיירים, חוץ ופנים לעיר. ישנה חשיבות רבה בהוספת היצע חדרים לעיר ברמת מחירים סבירה ובשונה מרמת המחירים היקרה המאפיינת את ענף המלונאות בישראל. בין המתמודדים במכרז היו גם גורמים בין לאומיים מובילים מהעולם , כאשר בסופו של דבר יזם ישראלי, הוא זה שזכה ויהיה זה שיפעיל את המיזם הייחודי. אני בטוח כי המיזם יתרום רבות לנמל ת"א שהינו ממתחמי הבילוי המובילים בישראל".

 

Exit mobile version