Site icon IAS

בית העצמאות במגדל שלום מאייר ייפתח בשבוע הבא

בית העצמאות במגדל שלום . "אנו מכריזים בזאת..." צילום בית העצמאות

בית העצמאות מזמין את הציבור למרכז המבקרים החדש שייפתח ביום ראשון ה-3 במרץ 2019 במגדל שלום מאייר בתל אביב.  המרכז יציג למבקרים את סיפור הקמת המדינה, מהקונגרס הציוני הראשון ועד ה' באייר תש"ח, דרך סיפור הקמתה של העיר תל אביב – מסע מרתק אל ערש לידתה של מדינת ישראל.

מרכז המבקרים מציע למבקרים הדרכות לגילאים שונים ובשפות שונות, פעילות ערכית, מעמיקה ומרתקת המבקשת לשים במרכז השיח את הכרזת העצמאות ונסיבותיה, מגילת העצמאות וערכיה, סיפור לידתה של העיר העברית הראשונה ודמויותיהם של מייסדי ומנהיגי המדינה לחוויה אישית, לאומית וחינוכית.

במרכז החדש אפשר לחוות את סיור הבסיס כולל הדרכה בתערוכת "יובל של תקומה – מקונגרס באזל ועד הכרזת המדינה". היא עוסקת, בין היתר, בקונגרס הציוני הראשון בבזאל, מספרת את סיפור הקמתה של העיר העברית הראשונה, מוקרן סרט על טקס הכרזת המדינה וכן סרט על גלגוליו של בית דיזנגוף. באולם תתקיים שיחה על מגילת העצמאות וערכיה, צפיה בתמונות נדירות ממעמד חתימתה והאזנה להקלטה המקורית של הטקס.

תערוכת היובל בבית העצמאות במגדל מאייר. צילום מוזיאון בית העצמאות

כמו כן ניתן להוסיף פעילויות שונות ובהן סיור ב"שביל העצמאות" –  מסלול הליכה ברחובות תל אביב המחבר עשרה אתרים הקשורים בתולדות העיר. השביל נחנך במסגרת חגיגות שנת ה 70- למדינת ישראל; סיור בנווה צדק – על השכונה הראשונה מחוץ לחומות של יפו וטיול מרתק בין הסימטאות בעקבות מייסדי השכונה. משחקים המבוססים על הסמארטפון, מגוון סדנאות, שעת סיפור, פעילויות לילדים ועוד.

פרטי התקשרות למידע  והרשמה: טלפון: 03-5106426 מייל: reservations@ihi.org.il כתובת: בית העצמאות במגדל שלום מאיר לובי מזרחי של מגדל שלום מאיר כניסה דרך רחוב אחוזת בית 4 תל–אביב (ליד בניין הבורסה לניירות ערך)

ימים ושעות פעילות המרכז: ראשון עד חמישי – 17:00-09:00 | שישי – 09:00- 13:00  | שבת  – סגור | כניסה אחרונה שעה לפני הכניסה.

מחירי השקה לרגל הפתיחה 50% הנחה לכל חודש מרץ.

Exit mobile version