Site icon IAS

ביתן משרד התיירות ביריד WTM בלונדון: עוצב על פי אזורים בארץ

הביתן הישראלי ביריד בלונדון 2019. צילום ישראל יהושע

היום (4 בנובמבר) נפתח בלונדון יריד התיירות הבינלאומי הגדול בעולם, WTM. הביתן הישראלי ביריד, שהוקם על ידי משרד התיירות, משתרע השנה על כ-460 מ"ר. הביתן, שהוגדל משנה שעברה, גם עוצב מחדש בהתאם למדיניות השיווק החדשה של המשרד – על פי אזורים בארץ: צפון, דרום, ערי חוף, city break. העיצוב החדש נוצר בהשראת הקמפיינים של משרד התיירות – "Two cities one break" (תל אביב וירושלים) וכן קמפיין "Always Sunny" לנגב ולאילת.

לדברי מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "יריד התיירות בלונדון הוא היריד החשוב ביותר בתעשייה באירופה והפעם בחרנו להציג את המותגים השונים שאנחנו מקדמים: city break בירושלים ובתל אביב, אילת, ים המלח, חיפה, ערי החוף והגליל וכמובן הנגב, שמקבל תשומת לב מיוחדת ותגובות אוהדות שרואות במדבר הישראלי פוטנציאל תיירותי אדיר לקהל הלקוחות שלהם".

פתיחת הביתן הישראלי ביריד התיירות WTM בלונדון היום. צילום ישראל יהושע

מסכי ענק בצורת טלפונים ניידים, מנות גורמה בהשראת אוכל רחוב ישראלי

בביתן הישראלי משתתפים למעלה מ-100 נציגים מתעשיית התיירות הישראלית. כמו כן כולל הביתן אטרקציות מגוונות: פינת Travel Tech עם 5 סטרטאפים ישראלים מובילים בתחום התיירות – הפיתוחים הייחודיים של החברות הישראליות מוצגים בפני המוני המבקרים על גבי שני מסכי ענק בצורת טלפונים ניידים. בנוסף, מוצבת בביתן מכונת מזל ממותגת "The Cash Cube" שבאמצעותה תוגרל חופשה בישראל. המבקרים בביתן נהנים גם מאוכל רחוב ישראלי, בסגנון Beach Bar תל אביבי, שמוגש להם על ידי השף ערן טיבי, ביחד עם בירות ויינות ישראליים, עם בייגל ירושלמי מתובל בזעתר טרי. המבקרים בביתן מקבלים איור למזכרת על רקע נופים ישראליים, שמצוירים במקום על ידי קריקטוריסטית.

במהלך היריד יערכו פגישות של צוות המשרד והמנכ"ל הלוי עם בכירים בתעשיית התיירות העולמית. המטרה העיקרית היא הגברת הנוכחות בערוצי המכר לישראל והרחבת מעגל אמצעי השיווק באנגליה בפרט ובאירופה בכלל. הם ייפגשו, בין היתר, עם ענקיות התיירות Virgin Atlantic ו-TUI ועם סוכני תיירות דיגיטליים כמו Last Minute, Love Holidays, ויציגו בפניהם את הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל, וההטבות שמציע המשרד.

הביתן הישראלי ביריד בלונדון 2019. צילום ישראל יהושע

זו השנה ה-40 שבה מתקיים יריד התיירות WTM . ביריד שמתקיים ב-4-6 בנובמבר, משתתפים כ-5,000 נציגים מ-182 מדינות, וצפויים לבקר בו כ-51,000 אנשים, מתוכם כ-9,000 אנשי מפתח בענף התיירות וכ-3,000 אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-35 שנים.

Exit mobile version