Site icon IAS

בוקינג קום משיקה את AI Trip Planner – כלי חדש לתכנון נסיעות

AI Trip Planner של בוקינג קום. צילום יח"צ

Booking.com, מפלטפורמות התיירות הדיגיטליות המובילות בעולם, הכריזה על AI Trip Planner, כלי חדש לתכנון נסיעות באמצעות בינה מלאכותית. הכלי הושק בימים אלו בגרסת בטא לשוק האמריקאי דרך האפליקציה של החברה. הכלי החדש נבנה על בסיס המודלים הקיימים של Booking.com ללמידת מכונה, הממליצים על יעדים ומקומות אירוח למיליוני מטיילים בפלטפורמה מדי יום. כלי התכנון גם מופעל חלקית על ידי טכנולוגיית מודל שפה גדול (LLM) ChatGPT של OpenAI כדי ליצור דרך חדשה שתאפשר למטיילים לתכנן את נסיעותיהם.

מטיילים יוכלו לשאול את AI Trip Planner שאלות כלליות שקשורות לתיירות, וגם שאלות ספציפיות יותר לגבי כל אחד מהשלבים בתכנון הנסיעה שלהם. הכלי יוכל לאתר ולהציע מידע על יעדים ומקומות אירוח פוטנציאליים, לספק מקורות השראה לטיולים על בסיס הדרישות והצרכים הספציפיים של כל משתמש, וגם ליצור מסלולים בערים, מדינות ואזורים שונים.

המלצות רלוונטיות ומותאמות אישית לנסיעות וטיולים

המשתמשים שיעשו שימוש ב- AI Trip Planner יוכלו לתאר בצ'אט בקלות את מה שהם מחפשים, במונחים כלליים או ספציפיים, לשאול שאלות ולמקד את החיפוש בזמן אמת, כשאפשרויות חדשות שמתאימות לחיפוש יופיעו תוך שניות. מחיפוש אפשרויות ליעדים רומנטיים על החוף בקריביים ועד להתמקדות ברשימה ספציפית של בתי נופש למשפחה של ארבעה אנשים עם מזגן ובריכה – AI Trip Planner מספק המלצות במהירות ובצורת שיחה.

AI Trip Planner לוקח את תהליך תכנון הנסיעות צעד אחד קדימה, בכך שהוא מספק למטיילים רשימה ויזואלית של יעדים ומקומות אירוח, מידע על מחירים וקישורים ישירים לפרטים נוספים.  המשתמשים יוכלו לעבור מהצ'אט עם AI Trip Planner  אל אפליקציית Booking.com (ובחזרה) בעת שהם מתכננים את נסיעתם. באמצעות הקשה אחת על מקום האירוח שבו הם מעוניינים, הם יוכלו להשלים את הזמנת השהייה בו, מכיוון שכלי התכנון משולב באופן מלא בתהליך הזמנת מקומות האירוח באפליקציה של Booking.com.

Exit mobile version